Dedi ve güldü o gülerken her hattını ezbere bilsemde incelemeye başladım onu sonra
Ruggero : karolcum beni inceleme ye devam edersen makarna yanıcak ve aç kalıcam.
Gerçi bana hava hoş seni yerim olur biter.Karol : ayyy ben makarnayı unuttum dedim ve makarnanın altını kapattım sonra sofrayı kurduk ve bir güzel yedik. Sonra ormanda yürüyüşe çıktık ama çıkmaz olsaydık kurt sesleri yılanlar karanlık soğuk
titremeye başladım sonra ruggero montunu bana verdi sonra çadıra döndük ve yattık yatarken yıldızları izliyorduk sonra bir yıldız kaydı hadi dilek tut.Ruggero : benim en güzel dileğim şuan gerçekleşti zaten
Karol : bunu bana bakarak dedi. Neymiş o dilek?
Ruggero : ben sadece seni diledim ve gerçekleşti
Karol : biliyor musun benimde bir dileğim vardı oda sendin
Dedim ve ruggero ya sarıldım ona sarılınca içim huzurla dolmuştu burnumda o güzel kokusuyla şuan o kadar huzurluyum ki sevdiğim adamın kollarında.
Ruggero : şuan o kadar huzurlu yum ki sevdiğim kadının kollarında. Daha önce birsürü sevgilim oldu ama hiç birinde kendimi bu kadar huzurlu ve rahat hissetmemiştim şimdi ait olduğum yerde hissediyorum kendimi.
Baktığımda benim masum meleğim uyuya kalmıştı o kadar tatlı uyuyordu ki kendimi onu izlemekten alı koyamıyordum sanırım bütün gece onu izledim ve sabah olmuş farkında bile değildim sonra telefon um çaldı ve arayan babamdı.Ruggero nun babası : alo oğlum seninle çok önemli bir şey konuşmam gerekiyor.
Ruggero : neyle alakalı
Ruggero nun babası : söyleyemem ama çok önemli o yüzden hemen buluşalım saat 14. 30 da
Ruggero : tamam baba.
Acaba neydi bu önemli şey babamın sesi normaldi kötü bir şey değildir umarım.Karol : günaydın çilek prensim.
Ruggero : günaydın Sakar prensesim. Hadi gel kahvaltı hazırlayalım
Karol : tamam sevgilim.
Mutfağa geçtik ve kahvaltı hazırladık ruggero kahvaltı boyunca sadece telefon a baktı sonrada çok soğuk bir sesleRuggero : karol hadi gidelim. Sesim o kadar soğuk çıktı ki karol endişeli endişeli bana baktı. Aklım hala babamdaydı acaba ne söyleyecekti.
Karol : ruggero daldın gittin bişey mi oldu? neredeyse hiç bir şey yemedin iyi misin?
Ruggero : gayet iyiyim hadi geç kalmayalım.
Karol : tamam o zaman eve uğrayayım üzerimi değiştireceğim.
Ruggero : tamam hadi çıkalım.
Karol dan : ruggero da bir farklılık var dı ve iyi görünmüyor du eve geldik ve üstümü değiştirdim.
Hazırım hemen aşağı indim ve kapıya yaslanmış bir ruggero karşıladı beniRuggero : karol ağaç oldum burada az daha bekleseydin meyve vericek tim.
Karol : abartma ruggero alt tarafı yarım saat bekledin
Ruggero : neyse hadi geç kalmayalım daha fazla.
Karol : arabaya bindik ve şirkete girdik kapıda bizi ruggero nun babası ve çırpıntının teki karşıladı.
Ruggero nun babası : ruggero gel oğlum odaya geçelim
Ruggero : tamam baba. Karolu yanağından öpüp babamla gittim ama gitmez olsaydım babamın dedikleri manyaklık böyle birşey asla mümkün değil asla.
Böyle bişey olamaz ben bunu karola nasıl anlatırım en iyisi şimdilik saklamak karol öğrenince bir daha yüzüme bile bakmayacak çünkü ...Sizce ruggero neyi saklamalı?
Sınır
10 oy
30 yorum