Yüzümdeki sırıtışla birlikte arabadan inip arka kapıyı açtım. Kedi bebeği mağazadan verdikleri sepete koydum sessizce. Sepete koyduğumda uyanmadığına şükretdim. Bu ırklar kucaktan başka bir yerde uyumazlardı. Ama uykuları ağır olduğu için yerlerini değiştiğinde hissetmezlerdi. Sepeti yavaşca yere bırakırken tavşan bebek Jeongguk'u kucağıma aldım.
Diğer elimlede sepeti yerden alıp eve doğru yürüdüm. Korumalardan biri arabamın kapısını kapatıp park etti. Eve girdiğimde kapıyı yardımcımız ve çok sevdiğim Yujin teyze açtı. Yujin teyze biz daha bebekken bizimle ilgilenirdi. Annem babam öldükten sonrada bizi bırakmadı. Kendi evinde yaşıyordu. Sabahları gelip akşam olmadan giderdi. Yujin teyze kucağımdakı miniğe baktığında gözleri parlamıştı adeta. İçeri girdiğimde Seokjin minik bacaklarıyla koşarak ve sorular sorarak yanıma geldi.
Jin
Coniee~~ aykadaş getiydinmi bana?Namjoon
Evet bebeğim sana çok tatlı bir arkadaş getirdim. Ama şimdi sessiz ol tamam mı uyuyor.Jin
Coniee~~ onu izleye biliymiyim?Namjoon
Evet bebeğim gel hadi ama sessiz ol.Salona geçtiğimde Jin ve Yujin teyzede arkamdan geldiler. Jin'in bu tatlı halleri beni deli ediyordu. Eskiden Kook gibi konuşurdu. Ama şimdi konuşması düzeldi sadece r harfini söyleyemiyor. Büyük salona girdiğimde elimdeki sepeti masanın üzerine bıraktım. Kucağımdakı bebeği koltuğun üzerine yavaşca bıraktıktan sonra, masadakı sepete yaklaştım. Tatlıydı aşırı tatlıydı.
Uyuması bile çok tatlı ve masumdu.
Jin'in kedi çocuktan haberi yoktu bu onun için sürpriz olacaktı. Ama şimdi göstermeyeceğim. Jin bunun tatlılığına dayanamaz ve çığlık atmaya başlar küçük şeylere fetişi var. Ve ben bu bebeğin ağlayarak uyanmasını istemiyorum. Yujin teyze yanıma geldiğinde gözlerini sepette gezdirdi ve gülümseyerek konuşmaya başladı.
Yujin
2 bebek almışsın.Namjoon
Yujin teyze sessiz ol. Jin duymasın bu daha çok küçük çığlık atıp uyandırmasını istemiyorum.Yujin
Evet doğru diyorsun. Bu küçük yaramaz kendisi büyükmüş gibi birde küçük şeylere fetişi var.Yujin ablaya gülümsedikten sonra sepeti masanın üzerinde biraz daha ortaya koydum Jin'in yetişememesi için. Arkamı dönüp koltuğa baktığımda Kook uyuyordu ve Jin'de onun kafasını okşuyordu. Bu görüntü yüzümdeki gülümsemenin dahada genişlemesine sebep oldu. Yujin teyzeye onlara göz kulak olmasını söyliyerek odama çıktım. Çok yorgundum güzel bir banyo yorgunluğuma birazda olsa iyi gelebilirdi.
Banyoya girip güzelce rahatladıktan sonra üzerimi değişip salona indim. Salona indiğimde Kook'un uyandığını ve anlamaz gözlerle Jin'e baktığını gördüm. Yanlarına yaklaşıp konuşmaya başladım. Benim sesimi duyunca Tavşan çocuk gözlerini mutlulukla yüzüme dikti.
Namjoon
Jinie bu Jeongguk. Jeongguk buda Seokjin. İkiniz daha tanışıp arkadaş olmadınızmı?Jin
Coniee o şimdi uyandı.Jeon
Tedim neye yitdi.
(Kedim nereye gitti)Namjoon
Merak etmek Kookie o uyuyor.
Uyandığında sana getireceğim söz veriyorum tamammı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catty / VMin
Fanfiction❥VMİN Çiftler Vmin, Yoonkook, Namjin Smut Soft içerir kalp krizinden ölünebilir.