❥7

905 97 139
                                    

Sabah olmuştu. Taehyung izlendiği hissiyle gözlerini açtığında karşılaştığı gözler gülümsemesine sebep oldu. Bir süre kıpırdamadan kendisini izleyen gözlere baktı. Bu anı kaçırmak istemiyordu.

Aklına gelen düşünceyle uzanıp telefonunu eline aldı ve küçük kedinin resmini çekti. Çektiği resme bakarken yine yüzünde aynı gülümseme yarandı. Kediciğin güzel yüzü minik dudakları Taehyung'un iştahını kabartıyordu. Taehyung aklındakı düşünceleri silip çektiği resmi instagram hesabında paylaştı.

Vante

❤🗨↗️246

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤🗨↗️
246.753 beğeni
2.348 yorum

Günaydın meleğim....Sabah uyandığımda gördüğüm manzara muazzam....Onu öpmemi istiyor, sizce öpmelimiyim....🐱

@B.
Av günaydın Vante, günaydın minik kedicik.

@S.
Sizi ısırmak istiyorummm.

@A.
*gözlerinden kalp fışkıran emoji*

@L.
Sex oyuncağını üzerine almışsın. Seks videonuzuda göre bilecekmiyiz.
⬇️
@B.
Ya sen nasıl bir malsın siktir olup gitsene!

@K.
Vante bu kedi bebek ne zaman büyüyecek?
⬇️
@Vante.
Haftada 1 yaş büyüyor. Şuan 2 yaşında.

@MinGi.
Dün onu sabaha kadar ağlatdın. Şimdide meleğim ha?! @Vante
⬇️
@Vante.
Sen gidip tavşanla ilgilensene!! @MinGi

@R.
Vante kendi resminide paylaşsana bizimle.

@P.
Ay çok iğrenç.
⬇️
@B.
Ya bi siktirsene!

Taehyung elinde tuttuğu telefonu kilitleyerek yatağın üzerine bıraktı. Göğsünde yatan bebeği sessizce kucaklayıp yatağa bırakarak ayağa kalktı. Banyoya girip kapıyı kapatmadan önce dönüp yatağa baktı. Kedi bebek emekleyerek kendisinin yattığı yastığın yanına sokulup gözlerini kapattı.

Taehyung çok şaşırdı. Kedicik emekleye biliyordu. Tae yüzündeki gülümsemeyle birlikte banyoya girip işlerini halletti. Banyodan çıktığında gözü ilk önce bebeği aradı. Hala bıraktığı yerdeydi.

Yastığa sokulmuş halde uyuyordu. Taehyung üzerini giydikten sonra bebeği sessizce kucağına alıp uyku sepetine koydu. Sepeti de kucaklayıp alt kata indi. Seokjin'le tavşan çocuk uyanmış oyun oynuyordular.

Tae elindeki sepetle salona girdiğinde Seokjin kedi diye bağırdı. Tae sessiz olmasını ve bebeğin uyuduğunu söylediğinde, Seokjin koca dolgun dudaklarını üzgün olduğunu belli edercesine salladı. Tae onun bu tatlı haline kıkırdayarak mutfağa girdi.

Namjoon mutfak masasında duran pastayı küçük dilimlere kesiyordu. Yoongi ise elindeki meyve sularıyla birlikte mutfaktan çıkıyordu. Taehyung elinde tuttuğu sepeti sessizce masaya bıraktı.

Catty /   VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin