Ölmüşmüydü?

12 3 0
                                    

Hikayeye başlamadan önce yukarıdaki müziği açarsanız çok güzel olur :)


-Aylaaaaaaaa iyi misiiin??
-öldümü?
-Tayfun sus! O ölmedi
-hemen ambulansı arıyorum
-Aylaaa kızım

Herkes bağırıyordu. Bende öyle. Çıldırmış gibiydim. Ayla'yı kaybetmekten çok korkuyordum. Hatta bir keresinde gizlice makyaj malzemelerimi alıp yüzünün her tarafını boyamıştı. Tabiki ona kızmıştım. Ama sonra pişman olup yanına gitmiştim. Ağlıyordu. Neden ağladığını sorduğumda bana " Abla hani demiştin ya kimsenin eşyasını izinsiz kullanma diye. Ama ben senin eşyalarını izinsiz kullandım ve sen bana kızdın. Başkaları da bana kızacak öyle değilmi?" Dedi. Ama ona cevap veremedim. Çünkü onun şimdiden böyle düşünmesini istemedim. Yani özgür olmasını istemiştim.
Anılarım kafamdan geçerken çoktan Ayla'yı ambulansa bindirmişlerdi bende yanındaydım. Kardeşimin kafasında bir darbe vardı ve kafası çok kötü kanıyordu. Onu öyle görmeye dayanamadım ve gözlerimi kapattım. Hem ağlıyordum hem de bir an önce kurtulması için dua ediyordum.

Yaklaşık 3 dakikada hastaneye geldik. Hemen sedyeyle kardeşimi hastaneye taşıdılar. Bende peşlerinden koşarak ilerliyordum. Arkamdan annem ve Tayfun da geliyordu. Partide olanlar da kendi arabalarıyla geliyorlardı ama biz daha önce gelmiştik. Tabi babamın nerde olduğunu soracaksınız. Babam 4 ay önce vefat etti.

Ayla'yı acile aldılar ve biz kapıda öylece kalakaldık. Tayfun bunu kimin yapabileceğini düşünürken bende yanında olamadığım için kendimi suçluyordum. Annem ise hepimizden daha kötüydü. Ağlıyordu ve bağırıyordu. Ona destek çıkıyordum ama artık benimde dermanım kalmamıştı.

2 saat sonra doktor geldi. Hepimiz başına toplandık ve ne olduğunu sorduk. Doktor üzüntülü bir yüz ifadesiyle bize döndü ve:
- Hastamız kafasına çok sert bir darbe almış ve bütün beyin hücreleri ölmüş.
- Ama yaşayacak öyle değilmi? Diye soran annemdi
Doktor biraz bekledi
- Malesef yaşaması imkansız.

Hayatımı bitiren o cümle

Yaşaması imkansız

Yaşaması imkansız

Yaşaması imkansız

Yaşaması imkansız

...






Hikaye nasıl gidiyor? Önerilerinizi yorum olarak yazabilirsiniz sizi seviyorumm

Güneşin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin