Del 1

18 0 0
                                    


Mørket beskyttede det kolde rum og lyset fra den gamle lampe blinkede, vinden fra gaden fyldte rummet op som var hun i en fryser. Blodet løb koldt ned ad hendes ryg og hun følte hårene rejse sig langsomt, hans røde øjne stirrede ned på hende og hun følte at hun blev mindre end hun var. Hans tanker arbejdede sig gennem hendes og stemmerne forsvandt stille omkring dem og hun følte hendes hjerte pumpe hurtigere og hurtige som han kom tættere på, blodet fra hans hænder dryppede ned på det kolde betongulv, skrigene fra den halvnøgne pige faitede ud og forsvandt næsten, hendes åndedrag blev mindre og hun kunne mærke tårerne presse på.
Snoren omkring hendes håndled strammede og hun kunne mærke dem forme små sår omkring hendes hænder. Hun kiggede fortvivlet rundt i håb om at finde noget der kunne redde hendes liv, hendes blik stoppede ved en lille kniv, han måtte have haft tabt den. Hun kiggede forskrækket op på ham igen i håb om han ikke havde set hendes blik forsvinde hen på den spidse genstand. Hans øjne borede sig gennem hendes tanker og hun følte blodet begynde og arbejde sig gennem hende håndled og ud på det hårde materiale rundt om hendes håndled. Hans fodtrin var som metal kløer langs det mørkebetonede gulv, han nærmede sig langsomt og hans åndedrag blev hurtigere, støjen fra pigen kom tilbage som hendes krop begyndte at vågne. Hans blik vendte sig mod hende og nu var chancen der, vis hun skulle gøre noget så var det nu, hendes kolde ben rakte ud efter den lille kniv som var så tæt på, men på samme tid så langt væk.
Hendes fod skubbede kniven tættere på hende opgivende krop, men han havde forudset at der var noget helt galt. Han for over og sparkede kniven væk, hun så op på den store skygge med rædsel i hendes blå øjne idet hans hænder kom tættere og tættere på. Det føltes som en evighed. Skyggens hænder nærmede sig hendes hals og langsomt begyndte han at klemme, hun mærkede alt luft og liv forsvinde fra hendes opslidte krop og samtidig med at hun spjættede for at komme fri af hans greb tænkte hun på, at hun sådan set hellere vil lade sig føre ind i dødens greb end at være to sekunder mere i dette rum. Mørket blev større og hendes øjne begyndte at blive sløret og hendes verden forsvandt ind i skyggerne.

405 ord, håber i kan lide den...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pigen i kælderenWhere stories live. Discover now