salakuunneltu keskustelu

5 0 0
                                    

Samanthan ja Lilyn tehtäväksi oli annettu viedä heinät ja hakea valmennettavat hevoset sisään mikäli ne olisivat ulkona. Tyttöjen mielestä helppoja tehtäviä siis. He päättivät hakea ensin hevoset sisään.- Jos sä otat Jazz-Manin ja Sweety's Secretin nii mä voin ottaa Blanign Heartin ja Silent Secretin, Samantha kaavailee.- Okei, Lily vastaa ja nappaa naulasta riimun narun.

- Valmista, Samantha hihkaisee ja sulkee vielä Silent Secretin karsinan oven salvan.- Hyvä, nyt haetaan vielä ne heinät, Lily päättää.- Joo haetaan, Samantha vastaa. Tytöt ovat kävelemässä tallin perälle missä heiniä säilytetään kun satula huoneen kohdalla he pysähtyvät. Samanthan äidin ja isän keskustelusta on kantautunut tyttöjen korviin sanoja jotka järkyttävät heitä molempia. Samantha painaa korvansa kiinni oveen kuunnellakseen keskustelua tarkemmin.- Sammy, tuo on rumaa, Lily kuiskaa Sammylle.- kyse on tilasta, eikä mistään hyvästä. Minulla on siis oikeus kuunnella, Samantha ilmoittaa.- No joo, totta, myöntyy Lily ja työntäen korvansa kiinni oveen.

(Pätkä Samanthan vanhempien keskustelusta) (puhujat: ä=äiti, i=isä)
i:- Tilalla ei mene nyt hyvin.

ä:- ei tosiaan mene

i:- Pitäisikö kertoa Sammylle?

ä:- Ei vielä.

i:- Selvä.

ä:- Olemme ajautumassa konkurssiin.

i:- Niin olemme, eikä se ole hyvä juttu.

ä:- No ei todellakaan ole.

i:- Meidän pitää myydä hevosia pois.

ä:- Mutta ketkä?

i:- Champpion on hyvä hevonen samoin Pride mutta kumpikaan ei tuota nyt.

ä:- Et voi tehdä sitä Samanthalle!

i:- Voinpas. Minunhan hevosia ne ovat eivätkä Samanthan.

ä:- Niin mutta mieti nyt vähän Samanthaakin, ja Lilyä myös. Tyttöjen takia.

i:- Olen sanonut teille että laukkahevosiin ei pidä kiintyä. Eikä minua kiinnosta tyttöjen tunteeet.

Samantha ja Lily eivät enää kestäneet vain kuunnella joten he huusivat lähes täysin samanaikaisesti: Et voi tehdä sitä. Et vain voi

i:- Olen pahoillani tytöt.

Vaittonaisina he jakoivat heinät hevosille. Ei tarvinnut kysyä suoraan tietääkseen sen että molemmat miettivät miten pelastaa Blane Wood.

laukkatila Blane Wood//laukkatila vaarassaWhere stories live. Discover now