1. bölüm

1.6K 79 162
                                    

Normal bir cuma günüydü. Tanjiro her cuma günleri yaptığı gibi cuma namazına gidiyordu. Ama bu cuma yanında kardeşi Nezukoyu da getirmişti. Kardeşi iblis olduğu halde onun da imanlı bir müslüman olabileceğini düşündüğünden onu da yanına almıştı.

Tanjiro ve Nezuko cuma namazı için camiye giderken birine çarptılar ・O・ . Tanjiro önündeki adama o kadar sert çarpmıştı ki baş örtüsü yere düşmüştü. Tanjiro yere düşen baş örtüsünü alırken çarptıkları adamın ona seslendiğini duydu. Adam "Siz de mi camiye gidiyorsunuz?" diye sordu. Tanjiro adamın sorusunu cevaplamak için başını kaldırdığında çok şaşırmıştı. Tanjiro hayatında hiç bu kadar yakışıklı biriyle karşılaşmamıştı. Ve nedense bu adam televizyonda gördüğü birine benziyordu (acaba kime). Tanjiro utanarak baş örtüsünü sirkelerken adama "Evet, yoksa siz de mi cuma namazına gidiyorduniz?" diye sordu. Adam evet diye cevap verdi.

Tanjironun kalbi çok hızlı atıyordu. Tanjiroya bu 2. defa oluyordu. Tanjiro o adamla yeni tanıştığı halde galiba ona düşmüştü. Onunla birlikte olmak istiyordu.

O sırada arkadan bir kadın sesi geldi. Kadın "Kocacığım kiminle konuşuyorsun?" diye onlara yaklaşıyordu. Kucağında da bir çocuk vardı. Tanjiro çok şaşırmıştı. Sevdiği adam yoksa evli miydi •̀ o •́ . Tanjiro buna inanamadı. Zaten hep yakışıklı koca adayları bulduğunda ya evli çıkıyorlar yada ona ilgi duymuyorlardı. Tanjiro artık bundan bıkmıştı ve neyapacağını şaşırmıştı.

Tanjiro bu adamı da kaçırmak istemiyordu ondan ona adını sordu. Adam Tanjiroya "Ben Muzan peki siz kimsiniz?" diye cevap verdi. Tanjiro sorusuna cevap verdiği için çok sevinmişti ve sevinçle "Ben de Tanjiroyum tanıştığımıza memnun oldum." dedi ve Muzanın yanından koşarak ayrıldımıştı

O akşam Tanjiro uyuyamamıştı. Bütün gece boyunca Muzanı nasıl kendisinin yapabileceğini düşünmüştü.İmanlı bir müslümanı nasıl kötü yollara başvurmadan karısıyla ayırabilirdi ki???






























































ben neden sabahın 2sinde bunu yazdım

İmanlı Tanjiro X İmanlı MuzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin