3. bölüm

577 45 177
                                    

Tanjiro evindeydi televizyonda haberleri izliyordu. Haberlerde Çinde Korona diye bir virüsün çıktığını duymuştu. Bu haberi duyar duymaz yanına kardeşi Nezukoyu çağırdı. Nezuko Tanjironun yanına oturup abisiyle beraber haberleri izlemeye başlamıştı.

Tanjiro bu virüsü duyduğunda çok korkmuştu ve hemen Muzanı aradı. Muzan telefonu açmayınca Tanjiro çok panik oldu ve Muzanlara gitmek için üstünü değiştirmeye odasına gitti.

Tanjiro en sevdiği tülbentini başına bağladı ve Nezukoyu kutusuna koyup evden hızlıca çıktı. Tanjiro Muzanlara öyle hızlı yürüyordu ki birine çarptı (yine) ・o・ .

Tanjiro çarptığı kişiye özürdilemek için kalktı ve çarptıği kişinin yüzünü görür görmez suratı çok kötü kızardı. Bu kişi Tanjironun ilk sevdalısı Giyuuydu. Tanjiro Giyuuya carptığı için özürdilemeye çalıştı ama utancından hiç bir şey diyemedi.

O sırada Giyuu "Bir daha i sefer önüne baksan iyi olur." diyecekken Tanjironun yüzünü gördü ve utançtan cümlesini bitiremedi. Tanjiro ve Giyuu eskiden çok yakın arkadaşlardı. Aynı kuran kursuna yazıldıklarından her hafta birliktelerdi. Ama Tanjiro Giyuuya aşkını itiraf ettiğinde araları açılmıştı. Tanjiro olanlar için Giyuuya özürdiledikten sonra yoluna devam edecekken Giyuu Tanjironun kolunu tuttu. Tanjiro o sırada Giyuuya şaşkınlıkla bakıyordu. O sırada Giyuu Tanjiroya bir kağıt verdi. Kağıtta rakamlar yazıyordu yoksa Giyuu Tanjiroya telefon numarasını mı vermişti :Ooo.

Giyuunun yüzü o kadar kırmızıydı ki utancından Tanjiroya bakamıyordu. Ama birkaç saniye sonra Giyuu biraz da olsa kendine gelmisti ve Tanjiroya "Bir gün buluşmak ister misin?" diye sordu. Ve Tanjiro "Evet seni çok özledim!" diye cevap verdi. Giyuu "Bu benim numaram bu gün meşgul görünüyorsun ondan benimle başka bir gün buluşmak istersen beni ara." dedi. Tanjiro "Tamam seni ararım, görüşürüz benim gitmem gerek." diyerek Giyuudan ayrıldı.

Tanjiro Muzanin evine gelmisti ve kapıyı çaldı. Muzanın kızı kapıyı açtı. Tanjiro küçük kıza "Merhaba ben babanın arkadaşı Tanjiroyum babanı çağırır mısın." dedi ve küçük kız babasını çağırmaya gitti.

Bir kaç saniye sonra Muzan geldi ve Tanjiroyu içeri aldı. Tanjiro Muzanın bu kadar büyük bir evde yaşadığını bilmiyordu. Muzan Tanjiroyu salona götürdü ve bir koltuğa oturdular. Tanjiro Nezukonun bir kotuğa oturması için Nezukoyu uyandırmaya çalıştı ama Nezuko uyanmıyordu.

O sırada salonun dışından bir kadın sesi geldi. Kadın "Muzan kim geldi?" diye Muzana sordu. Muzan "Bir arkadaşım." diye cevap verdi. O sırada Tanjiro kıskançlıktan çatlıyordu. Muzanin evli olduğunu unutmuştu. O sırada Muzanın karısı üstünde 2 bardak çay olan bir tepsi ile salona geldi ve Tanjiroya ve Muzana yeni demlediği çaydan ikram etti. Tanjiro kabul etti ama Muzan istemedi. Tanjiro çaydan biraz içti. Çayın tadı gayet güzeldi.

Tanjiro Muzanin acaba neden çayı içmek istememiş olabilecegini düşünürken Muzan ona "Tanjiro sen çinde yeni çıkan şu Korona Virüsünü duydun mu?" diye sordu.Tanjiro da "Evet, sana o virüsü anlatmak için gelmiştim." dedi. O sırada Tanjironun aklına Muzanı ne kadar çok aradığı halde telefonunu açmadığı gelmişti. Ve Tanjiro Muzana "Ben seni bu gün 50 kere aradım neden açmadın, sana bir şey oldu sandım." diye sordu. Muzanda Tanjiroya "İşim vardıda seni korkuttuysa çok özür dilerim." diye Tanjiroya cevap verdi.

Tanjiro Muzanlardan gitmek için hazırlanıyordu. Havayı gördüğünde çok şaşırmıştı. Hava çok karanlıktı Muzanlara giderken hava bu kadar karanlık değildi. Muzanların evinin perdeleri hep kapalı olduğu için farketmetiş olması da gayet normaldi. Tanjiro Nezukonun içinde uyudugu kutuyu sırtına aldı. Muzana veda etti ve Muzanlarin evinden çıktı.

Hava çok kararmıştı ve gelen geçeni tanımak da zorlaşmıştı. Tanjiro evine doğru yürürken birinin Tanjiro diye bağırarak ona yaklastığını duydu. Kimin ona seslendigini görmek icin arkasını döndüğünde Zenitsu ona sarılarak "Tanjiro hava çok karanlık eve giderken bir iblisle karşılaşırsam ölürüm!" diye ağlıyordu. Tanjiro Zenitsuya sarılmayı bıraktı ve Zenitsuya "Tamam lütfen ağlamayı bırakır mısın, Seni evine mi bırakmamı istiyorsun?" diye sordu. Zenitsu da gözleri yaşlı bir şekilde "Lütfenn." diye cevap verdi. Tanjiro Zenitsuya "Tamam seninle evine gelirim." dedi ve Zenitsuya gülümsedi. Zenitsu Tanjironun gülüşünü görünce çok kızarmıstı. Hayatında hiç kimsenin ona böyle gülümsediğini görmemişti. Tanjiro Zenitsuya "İyi misin ateşin var gibi duruyorsun?" diye sordu. Bunu duyan Zenitsu da "Beni merak etme ben iyiyim, hadi eve gidelim." diye Tanjiroya cevpa verdi. Tanjiro Zenitsuya "Tamam." dedi ve Zenitsunun evine doğru yürümeye başladılar.


Uzun zamandir yeni bölüm atmadığım için çok özür dilerim. Başka bir şey yazdığımdan yeni bölüm atamadım pardon. Bu arada umarım hepiniz iyi ve sağlıklısınızdır ^^.

İmanlı Tanjiro X İmanlı MuzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin