4. bölüm

465 39 50
                                    

Tanjiro Zenitsuyu evinin kapısındaydı. Zenitsudan ayrılırken Zenitsu "Tanjiro" diye ona seslenmişti. Tanjiro Zenitsuya "efendim ne oldu?" diye cevap verdi. Zenitsu da "Tanjiro sorun olmazsa bu gece bende kalır mısin?" diye Tanjiroya sordu. Tanjiro da "Tamam olur." diyecevap verdi.

Zenitsu mutfaktaydı ve Tanjiro salonda oturuyordu. Bir kaç dakika sonra Zenitsu mutfaktan biraz çekirdek ve ici boş iki bardakla salona gelip Tanjironun yanına oturdu ve Tanjiroya çekirdek ikram etti. Zenitsu "Pardon evde çok bi sey yoktu, bi tek biraz çekirdek bulabildim." dedi. Tanjiro da "Merak etme önemli değil." dedi. O sırada Zenitsu Tanjironun yanindaki kutuya bakıyordu ve "Tanjiro neden yaninda taşıdığın bu kutudan iblis sesleri geliyor?" diye sordu. Tanjiro da "İçinde iblis kardeşim var." dedi. Zenitsu bunu duyunca salonun öbür ucuna gitti. Zenitsy Tanjironun yaninda bir iblisle gezmesine inanmak istememisti ama şimdi bunun bir gerçek oldugunu ögrenmisti. Zenitsunun gözleri biraz yaşarmıştı ve bunu göden Tanjiro "İyi misin, merak etme kardesim imanlı bir müslüman kimseyi öldürmez." dedi. Bunu duyan Zenitsu rahatlamıştı ve Tanjironun tekrar yanına oturup "Sorun olmazsa kardeşine bakabilir miyim?" diye Tanjiroya sordu. Tanjiro da tamam diyerek kutusunun içini açtı.

Kutunun içinde kısa boylu uzun saçlı bir kız uyuyordu. Tanjiro "bu benim kardeşim Nezuko iblis olmasına bakma o çok imanlıdır hayatında hiç günah işlememiştir." dedi. O anda Zenitsunun aklına çok güzel bir fikir gelmişti. Zenitsu Tanjironun kardeşini Tanjiroyla bulusma sebebi olarak kullanırsa Tanjiro onu sevdigini anlamazdı. Zenitsu bunu düşünürken Tanjiro da Nezukoyu uyandırmaya çalışıyordu. Nezuko uyanmayınca Tanjiro Zenitsudan bir yastık istedi. Zenitsu Tanjiroya yanindan bir yastık verdi. Tanjiro Zenitsuya teşekkur etti ve Nezukonun kafasının altına yastığı yerleştirdi.

Tanjiro Muzanın çayını içmemesi hala aklındaydı ve Zenitsuya "Zenitsu ben bu gun birine gittim de karısı bize çay ikram etti ama o kişi içmedi ve karısının söyledigine göre o kişi çay icmeyi çok severmiş sence neden icmemis olabilir?" diye sordu. (evet çay sevmeyen vatan hainidir fjdjjdk) Zenitsu Tanjiroya "oha bence o kişi iblis, bi daha onlara gitme." diye cevap verdi. Tanjiro da Zenitsunun bu cevabına güldü ama içinden Muzan gerçekten bir iblis olabilir diye düşüyordu. Bu ten renginin neden bu kadar açık olduğunu açıklardı. Tanjiro buna inanmak istememisti çünkü Tanjiro dinsiz imansiz bir iblisle birlikte olamazdı.

Tanjiro bunlari düşünürken Zenitsu Tanjiroya saatin cok geç olduğunu ve uyumalarının gerektiğini söyledi. Tanjiro Zenitsuya "Tamam ama ben nerede yatayım?" diye sordu. Zenitsu Tanjironun uyuması için şişme bir yatak çıkardı ve yatağının yanına koyduktan sonra Tanjiroya bir yastık ve battaniye verdi. Tanjiro yastığını ve battaniyesini alınca atağına yattı.

O sırada Zenitsu Tanjironun uyumasını bekliyordu ve bir kaç dakika sonra Tanjiroya seslendi. Zenitsu Tanjirodan cevap alamayınca yatağından kalktı ve Tanjironun yanina gitti. Tanjiroyu biraz izledikten sonra Zenitsu Tanjiroyu yanağından öptü. Zenitsu Tanjiroyu öptükten sonra utancından yatağına geri yattı. Zenitsu nikah kılınmadan önce ele ele tutusmak, sarılmak ve öpüşmenin günah olduğunu biliyordu ama kendini tutamamıstı. Zenitsu o akşam utancı yüzünde uyuyamadı

İmanlı Tanjiro X İmanlı MuzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin