"YAHH PARK SEONGHWA MARI SINI KAU"!!!!
Aku berlari ke dapur apabila mendengar jeritan eomma memanggil aku.
"Nae eomma..."
Eomma berjalan ke arah aku lalu menampar wajah aku secara tiba-tiba.Lantas aku memegang wajah aku yang terasa perit.
"Kau tahu sakit! Hati aku ni sakit kau tak tahu hah!?"eomma memarahi aku sambil menolak kepala aku kuat tapi aku bertahan.
"Eo-eomma kenapa tampar hwa? Hwa ada buat salah ke?"air mata mengalir pada wajah aku.Pipi aku masih lagi rasa sakit.
"Kau tanya salah kau apa?! Kau tahu tak barang dekat dapur tu dah habis lepastu kau buat tak tahu je kan?!"tengking eommanya sambil kepala seonghwa ditolak beberapa kali.
Seonghwa tidak langsung membalas namun hanya menunduk kepala.Dia sebenarnya memang nak pergi beli barang dapur tapi dia takut hendak meminta wang pada eommanya.
"Yah! Kau diam buat apa hah?! Aku tanya ni asal tak beli barang dapur?"kepala seonghwa ditolak lagi oleh eommanya.Seonghwa mula memandang eommanya.
Telapak tangan kanannya dihulurkan perlahan.
"Du-duit untuk beli barang dapur?"kepalanya ditundukkan kembali kerana tidak merenung mata tajam eommanya yang sedang memandangnya.
"Ni ambil kau beli barang dapur yang aku dah list kan tu. Kalau ada yang tak ada nahas kau aku kerjakan nanti...dah pergi!"eomma melempar wang serta list barang mengenai wajah aku.Aku hanya mendiamkan diri dan terus mengutip list barang dan wang itu serta terus keluar pergi membeli barang.
"Eomma Hwa tahu, eomma selalu pukul Hwa,marah Hwa tapi Hwa tahu sangat eomma masih sayangkan seonghwa.~
"Seonghwa akan jaga eomma sampailah ke akhir nafas Hwa eomma"~
Enjoy
YOU ARE READING
I'm Sorry~Park Seonghwa ✔
Fiksi Penggemar"Eomma, Hwa pergi dulu ya? Maafkan hwa sebab tak dapat jadi anak yang baik untuk eomma..." ☆COMPLETE☆