(medyadaki şarkı ile okuyunuz!)
(Hatırlatma):
Js: ohoğğ biz burda sap sap oturalım siz burda töbe töbe
Rs: harbi ya biz sapız diye yapılır mı bu bize
V ve ben gülmüştük onlarda biraz oturduktan sonra gitmeye karar verdiler tam gidecekleri sırada hepimiz şok olmuştuk...
Bu rose' nin eski sevgilisi luhan dı birden rose nin bileğini tutup benim odama çekmişti. Rose itiraz ediyordu.
Rs: bırak beni, bırak
Bende neden bilmiyorum ama jimini arama gereği duydum.
Jiminin ağzından;
Jennie beni arıyordu buna sevinmiştim telefonu açtığımda çok endişeliydi
Jn: alo, jimin!
Jm: ne oldu jennie bir sıkıntımı var?
Jn: çabuk gel rosenin eski sevgilisi onu zorla odada tutuyor.
Jm: hemen geliyorum
Jennie'nin ağzından;
Jimin gelmişti hepimiz endişeliydik jimin kapıyı kırdığı gibi luhana bir yumruk attı luhanda ona karşılık verecektim v araya girerek luhana bir yumruk daha attı.
Rosenin korkudan gözleri dolmuştu ve jimine sarılmıştı, jimin şaşkın gözlerle rose ye bakıyordu ama uzun süre geçmeden oda rose ye sarılmıştı.
Jimin v ye teşekkür etti ve iki kanka yeniden barıştı :)
Rose sanırım jiminden hoşlanıyordu.
Hepimiz sakinleşip aşağıda hep beraber oturmuştuk, rosenin mutluluğu gözlerinden belli oluyordu jiminle birbirlerine sıkı sıkı sarılıyorlardı, umarım rose hep bu şekilde mutlu olur.
Hep beraber yiyecek birşeyler hazırlamıştık hepinizin yüzü gülüyordu çok mutluyduk tek somurtan jisooydu oda saptı diye.
Jisoo öyle sap sap dururken zil çaldı Lisa ve jungkookta odadan çıktı yuh yani o kadar şey oldu çıkmadılar bir zile çıktılar bravo yani.
Jn: kim gelmiş?
Ls: Jin gelmiş
Jisoonun gözleri parlamıştı v ve ben başka koltuğa oturmuştuk Jin de jisoonun yanına oturmuştu.
Telefonuma mesaj gelmişti gelen mesaj lisadandı jungkook, lisa, v, rose, jimin ve benim olduğum bir gruptu. Anında mesajlar gelmeye başladı.
Ölümsüzler' den mesaj;
Jm: ne oluyor
Ls: bizim jisoo ve jin in arasını yapmamız lazım
Jn: bende bunlar neden grup açtı diyodum :)
~~~
Js: ne oldu ya hepiniz telefona gömüldünüz ne güzel konuşuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk/Taennie +18
De Todoişler karışık kimin kimden hoşlandığı belli ama herşey karmakarışık....