"Jmenuje se Jimmy." řekla Emily "A víš že zítra přijede?" řekla a otočila se na mě
"Tak to je super, aspoň ho poznám."Dlouho jsme si povídaly...
Podívala jsem se na mobil a hle! Bylo 13:03!! "Emily sorry, ale už musím jít jinak mě máma ukřižuje..." řekla jsem Emily a uháněla jsem domůDoma na mě už máma čekala...
ptala se mě "Kde jsi byla tak dlouho Emmi?" "Promiň, byla jsem s Emily u rybníka a nějak jsem zapomněla na čas... " řekla jsem když jsem se zouvala
Máma už mi nalévala polévku.
"Uvařila jsem ti tvou oblíbenou."
"Hříbková???" šla jsem pomalu ke stolu a usmála se "Jasně." řekla a sedli jsme si ke stoluNechápu jak někomu nemůžou chutnat houby...
S chutí jsem se dala do jídla. Když jsem dojedla tak jsme měli hlavní jídlo, byli to špagety.Šla jsem do svého pokoje a četla jsem si knihu... Bylo skoro 15:30 a na mě se valila únava...
Šla jsem si na chvilku lehnout.Když už bylo 17:00, sešla jsem schody a šla si pro něco k pití.
Dole jela v obývacím pokoji televize, máma usnula... Šla jsem ke skříní vzala bílou deku a přikryla jsem ji.
Po té jsem šla do kuchyně a vzala si sklenici a nalila do ní vodu s citrónem. Miluju vodu s citrónem! Měla jsem taky trochu hlad a v lednici byla ještě jedna waffle, takže jsem si ji vzala, šla na horu do pokoje a šla se zase učit.V tom mi přišla Smska, bylo to neznámé číslo.
Ahoj, v půl šest sraz za velkým stromem.
Doručeno v 17:56
Zarazila ksem se a chvilku o tom přemýšlela. Hned jsem volali Emily.
Ona to ale nebrala.
Když jsem jí volala už asi po 4, nechala jsem to a šla rovnou k učebnici dějepisu, naučit se ty debilní Řecký bohy....
Bylo kolem 18:20 a v tom mi zavolala Emily. Zvedla jsem to s nechápavím výrazem na tváři.
Emily : Ahoj Emmo
Já : Ahoj? No, hele chtěla jsem ti říct že mi přišla SMSka, ale nevim kdo to je. Taky moc nevim jak mi ty v tom pomůžeš ale budiš.
Emily : Hele... mě taky přišla SMSka od Jimmyho
Já : A co ti napsal?
Emily : No, psal mi Ahoj, v šest sraz za velkým stromem.
Já : Ou, mě ten neznámí člověk napsal to samý, ale ne v šest ale v půl šestý. A ty už jsi tam?
Emily : Jasně, takže neboj to ti jen napsal Jimmy. Jdeš tedy?
Já : Nevim, možná. Ale asi jo...
Emily : Tak čau
Já : Ahoj!Ok.... takže to byl Jimmy který mi psal Achjo... mohl aspoň napsat svoje jméno...
Omlouvám se že jsem tuhle 3. kapitolu vydala tak pozdě ale měla jsem toho hrozně moc ve škole takže teď v té karanténě se budu snažit vydávat častěji.
🌙Ahuuj🌙
ČTEŠ
Promise?
RomancePromise? Tato knížka je smutná a pro lidi kteří jsou samotáři... Jde o 16 letou Emmu která chce v horách najít svou lásku...