2.- Nevytěsnitelné myšlenky

12 0 0
                                    

Na obloze již zářilo jasné ranní slunce, kolem něj čas od času proplul sněhově bilý obláček, který připomínal spíše vatu, ale jinak bylo nebe jako vymetené.

Všichni vojáci měli venku svoje ranní cvičení zatímco Tori seděla u svého šálku čehosi, co ještě stále všichni nazývali kávou. Usrkla si z hrnku a podepřela si hlavu rukou. Pociťovala značnou únavu. Celou noc probděla. Ne cíleně, ale kvůli myšlenkám, které ji nedaly spát. Přemýšlela nad plánem, který ji napadl díky tomu, co jí Paula řekla. Chtěla si ho ještě nějak rozepsat, aby na něj nazapoměla, ale nyní měla dosti práce s udržením se vzhůru. Promnula si oči a dopila zbytek kávy. Pomalu vstala ze židle a vydala se do své koupelny za účelem si udělat hygienu a upravit si vlasy.

Podívala se na svůj odraz v zrcadle, jež viselo nad umyvadlem a pomyslela si :
Jestli to udělám, už nikdy se na sebe nedokážu podívat... Ne bez výčitek svědomí...
Opláchla si obličej studenou vodou. Její tok myšlenek byl stejně silný jako tok vody, který před chvílí pustila.
Jestli to ale neudělám, bude to čím dál horší a horší než je to teď...

Ještě stále ponořená do svých myšlenek si vyčistila zuby a své karamelově zbarvené vlasy si stáhla do culíčku utvořého z pár pramenů, a to hlavně těch předních, které ji často padaly do obličeje.

Ťuk ťuk
Ozvalo se jemné zaklepání na dveře.
Bez reakce...
Ozvalo se tedy zas...
Opět žádná reakce...
"Tori! Otevři. Tady Patrície"

Norka sebou cukla a rychlým krokem vyrazila z koupelny.
"Promiň, byla jsem mimo" řekla, když své kamarádce otevřela dveře.

"V pohodě... Já jen.. Že jsme tě s Paulo hledaly. Na rozcvičce jsme tě vůbec neviděly" řekla Patricie se značnými obavami.

"Ani jsem nebyla..." tón jejího hlasu zněl chladně, nevšedně a téměř děsivě.

"P... proč?"

"Přemýšlela jsem.. A mám plán.., ale potřebuji tvoji pomoc....."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 13, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Miserable - ELLSWORLD FFKde žijí příběhy. Začni objevovat