'Round and around and around and around we gooo' zong ik luidkeels mee met de karaoke, ik stopte met zingen en nam een kaars. 'En jij bent mijn micro' zei ik enthousiast, ik ging voor de spiegel staan en zag dat er iets ontbrak.. Een kleedje met styletto's ! Snel trok ik een mooie cocktaildress aan en nam mijn styletto's van 12cm hoog, ik begrijp nog steeds niet hoe ik daar ingodsnaam op kan wandelen maarja , the life of a girl zeker?
Ik deed de deur van mijn slaapkamer dicht en ging terug voor mijn spiegel staan, 'wow dat is al beter' knipoogte ik naar mezelf, ik nam de kaars en zette de Karaoke terug aan, dit keer op All About That Bass van Meghan Trainor, de beat starte en ik begon wat te bewegen, toen de eerste woorden kwamen begon ik ze zacht te zingen 'because you know i'm all about that bass bout' that bass, no tremble, i'm all about that bass bout' that bass no tremble.. Yeah it's pretty clear i ain't no size two, but i can shake it shake it like i'm supposed to do..' Dit voelde best goed, ik kon de toonhoogte aan en kende de tekst al uit m'n hoofd, wanneer ik het refrein wou zingen stopte de muziek, verbaasd draaide ik me om en nam ik m'n iphone , ik zag dat ik een bericht had op facebook, ik ontgrendelde mijn iphone en keek meteen van wie het was.
'' Teona: Hey ! Ik heb gehoord dat je bij ons in de band komt? :) ''
Ohja juist, ik had al een paar video's op facebook gezet waarin ik zing en een jongen had die gezien en had me gevraagd of ik als zangeres in hun band wou, ik twijfelde geen second , want zingen is wat ik het liefste doe.
'' Lisa: TEONA??!! OMG zooo lang geleden , sinds de basisschool , wow zit jij ook in die band?''
'' Teona: jep haha, inderdaad lang geleden, maar je bent wel veel veranderd moet ik zeggen!''
''Lisa: nou ik zal dit als een compliment opnemen haha :) , ik zie je binnenkort wel terug na al die jaren, voor de eerste repetitie van de band, tot dan! Xx''
Ik ging op m'n bed zitten en was best wel blij dat ik haar terug ging zien, in het 6e leerjaar zongen we samen toen we op bosklassen gingen, dat was echt gezellig en leuk maarja waarschijnlijk ook zo vals als de katten uit m'n straat .. Whatever ik ging naar beneden en riep meteen naar m'n mama dat ze moest komen, al snel kwam ze 'wat is er?' Vroeg ze 'guess whattt , ik zit in een BAND!! 'Zei ik terwijl ik lichtjes in m'n handen klapte en op en neer sprong. 'Wel dat is leuk, wanneer start je?'
'Uhmmm ik denk dat de zerste repetitie deze woensdag al is en weetje mama, teona , dat meisje van in de basisschool? Ze zit ook in de band als zangeres omg dit gaat echt een avontuur worden!'
Ik huppelde terug naar mijn kamer als een kindje die net snoep gekregen had, ik trok mijn pyjama aan en dook mijn bed in want morgen is het woensdag en ik wil er niet bijlopen als een zombie op de eerste repetitie. Ik stopte m'n headphones in en deed het licht uit, ik zette Enrique Iglesias op en deed m'n ogen dicht , al snel vervaagde de muziek en viel ik in slaap.
JE LEEST
And that's when he came
No FicciónIedereen heeft wel zijn eigen beste vriendin en allerlei herinneringen waar je steeds moet om lachen als je ze bovenhaalt, wel ik heb ook een beste vriendin en ik moet ze best wel dankbaar zijn, ze heeft me iets gegeven wat mijn leven compleet maakt...