Selam kızlar bu hafta neler oldu onu yazıcam hep cumartesi günlerine denk geliyor yazdıklarım başlıkta ona göre olsun istedim :))
-burnumu öptü ve ben soqqqq
Çok utanmıştım.Hoşcakal dedikten sonra kapıyı kapattım.Şuan napcagımı bilmez haldeydim.Birileri görse aşık oldugumu her halimden anlardı.İçeriye geçip televizyonu açtım.Bişeyler izliyip kafamın dagılmasını saglardım.Kanalları gezdim ama bana cazip gelen hiçbişey yoktu.Biraz uyumak iyi gelebilirdi.
1 saat sonra;
ENİSİN AGZINDAN;
Burnunu öptükten sonraki halini hiçbişeye degişmezdim.Acaba ona karşı hislerimi çok mu belli ediyordum.Bugün alışveriş merkezinde elini tuttugum an sarsıldı gibi oldu bi an.Ben kızlarla ugraşmayı sevmem genelde.Annemlerin o iş mevzusu yüzünden gittigim yemeklerde kızlar vıcık inaanları hayattan sogutuyolar.Ama derinin o kitap okurken ve kakaolu süt içerken ki halini hiç bi kızda rastlamadım.O benim için hep özel olucak.Tamam erkekler odun bazen susuyoruz derinle ama onu izlemek benim konuşmaktan daha hoş geliyor.Şimdi bu çocugun hiç erkek kankası yok mu? Diceksiniz.Var.Arada barlara giidiyoruz.En iyi arkadaşlarımdan birisi "melikşah" dır.Çocuklugumdan beri bitek onla sıkı fıkıyımdır.Hayattaki tek kuralım az insanla konuş.Derinlerden çıktıktan sonra biraz dolaşmak istedim.Acaba yürüyüşe çıkmak için derine mesaj atsamıydım.Her dakika beraber olmaz.aynen aynen sıkma kızı.Sanki senin.Benim tabi.wow kavga çıktı.Olom noluyor ya.Kendine gel.Neyse melik'e mesaj atayım en iyisi.
-kardeşim nerdesin napıyosun?
+kanka her zamanki mekandayım gel
Bizim en iyi barlardan birisinde kesin kızlarla beraberdir bu ibne.Gitsem mi acaba gideyim nolcak ya.Bi taksi çagırıp bindim ve bara dogru yola çıktım.
1 saat sonra;
DERİN'İN AGZINDAN;
Tam ımm matematigim kötü hesaplıyamıyorum.Uyumuşum ne zaman saat 5 olmuş ya.Teelefonum nerde ya.Odamda bi bakayım arayan soran olmuşmudur.Tabiykide yok beni kim arar enis araayayı eyiydi be kanka.:(((
O degilde harbi bu ne yapmış olabilir.Bi watsap instagram gezeyim bari. NEEEE O NE AÇMAZ OLAYDIM KEŞKE İNSTAGRAMI SON FOTOGRAFIN HALİNE BAK ENİS Bİ ÇOCUK DAHA 2 KIZ BAR İÇKİLER ALLAH BELANI VERSİN GERİZEKALI Bİ UYUDUK HALE BAK.beynime bi 10 dakikadır kan gitmiyo.Ya tövbe yarrabbim.Burnundan fitil fitil getiricem senin hayvan.tamam sakinim ya.Ay kafayı yicem.Zil çaldı.Aaa annemler he hoş süpriz.Onları öptükten sonra naptıklarını sordum flaan onlarda bana aynı şekil.Anlattım amaa enis bölümünü atlayarak.:Dd yapıcak tek şeyin hiçbişey oldugunu düşünerek düşünmeye başladım.Üstüme yeniden bişeyler giyip berrak ve heneye mesaj attım.
haydi kızlar dışarı akeyozz.
Kızlardan anında mesaj geldi merak etme sizin ordaki bankta seni bekliyozzz hazırlanıp.Seviyorum bu şebekleri ya.üstüme süveter ve altıma kot pantolon giydikten sonra saçlarımı açık bıraktım multimedyada var :)) Annemlere kızlarla akşam bişeyler yapıcagımı söyledikten sonra dışarı çıktım.Bu soguk abi 2 kutup ayısı getirin yaşasınlar derecesindeydi.Heneyi aradım.Donarak ölmek istemem.
-nerdesiniz kızım
+ geliyoz be az kaldı sen sizin ordaki kafeye otur az gelcez biz
Bunların gelme vaktini bildigim için en iyisi kafeye oturmaktı.Ama orayada 10 dakika yüremem lazım.İlla donucam yani abi.Söve söve sonunda kafeye geeldim.Garson çok tatlıydı Allah var.Bizim kızlar keser buraya gelince hahahahah :Dd ne içersiniz diye sordu çocuk bende kivi çayı istedim içim ısınsın az.Nerde bu salaklar ya çay bitti hala gelmediler çekip gitcem şimdi diye iç sesim kamkimle konuşurken cafede deriiiin sesleri duyuldu.Hay ben sizin bagırmayın duydum duydum diye seslendim.2 side bi anda sarılınca yere düşüyom sandım.Ve gülmeye başladılar benim bu halime insanların bize nasııl baktıgını cinayet filminde zor görürsünüz o derece.Aklıma sinsi bi plan geldi o an.Bara gitmek istedim.Enisi ve o kızları yolmak istedim.Kızları masaya otturttum ve bugun olanları anlattım enisin şuan barda hala olabilecegini falan.Enisi aradım.
Çalıyorrrr.
-alo enis
+efendim derin
-naber napıyosun
+hiç arkadaşımlayım
-tamm o zaman ben sizi rahatsız etmiyim sesler geliyo zaten ordan görüşürüz
Kızlar enis hala barda heemen oraya gitmemiz lazım bende harika giyinmişim ama dimi.çayın parasını ödedikten sonra bara dogru yol aldık.
ENİSİN AGZINDAN;
Bara geldigimde melikşah 2 kızla oturuyodu.Tamam kızlarla takılmışlıgım vardı ama her playboy kızlarla yatcak diye bişey yok dimi.Melikşaha ve kızlara selam verdikten sonra kızlardan biri adı gizem bana yanaşıyo durmadan abi neyse istifi bozmadım ben.Melikşah derini bilmedigi için kanka hadi instagrama Resim atalım telefonu çıkar dedi attım ya abi derin kesin görücek abi dedim melik'e.O kim lan dedi.Kısaca kulagına egilerek özet geçtim mevzuyu.Melikşah aman nolcak kanka en fazla kıskanır dedi.Ne güzel moral verdin be kanka rahatladım valla diyince kahkaha attı bende kafasına yapıştırdım :DdD konuştuk ettik kızlar birilerini gördükten sonra o erkeklerin yanına gittiler.Oh dedim içimden be sonunda abi.telefonum masada duruyodu.derin yazısını görünce ben ciddileştim tabi.Nerdesin falan fişman kapattı telefonu neye ugradıgımı şaşırdım anasını satıyım.Melikşah yine etrafa bakarken kanka şu kapıdakilere bak biri aynı lana del reye benziyo demesiyle dj nin çaldıgı şarkının bitmesiyle herkesin o yöne bakması bir oldu ve benim agzım çıkan tek kelime DERİN oldu...Umarım begenirsiniz bakalım ilerleyen bölümde neler olucakkkkk