Deea's pov:
Merg în camera lui Vlad si îmi așez niste haine pe pat,îmi iau un prosop si merg sa fac dus...
Când sa ies din dus îmi amintesc că mi-am uitat hainele pe pat...
Vlad's pov:
Merg în camera si pe pat ii vad hainele lui Dede cred că și le-a uitat pt ca e la dus...
Mă pun pe pat si deodata aud ușă de la baie deschizandu-se pe ea intrând Dede cu un prosop înfășurat în jurul corpului... Cred că la trezit pe dutu jr....Deea's pov:
Ies din baie si pe pat îl văd pe dutu stand si uitanduse la mine.
D-dutu te tragi te rog ca să îmi pot lua hainele?
V-aaa... Da.. Eu ies te las sa te îmbraci.
D-ok ms....
V-ne vedem jos la cina
D-ok...Vlad's pov:
Ies din cameră și închid ușa în urma mea. Vreau sa merg jos dar parcă cv nu ma lasă. Cv îmi spune că trebuie să mă uit pe gaura cheii... Wooww!!! Are un corp superb!!!!!!!!!!!!!!.
Stai Vlad ce e cu gândirea asta.! Pai o placi...ba nu, ce ști tu... Ba da o placi iar eu stiu în fine pleacă! Pa... Pa!!!!!!Cristi's pov:
Eu mă trezesc mai repede decât îngerașul de lângă mn așa că decid să cobor jos ca să văd ce mai face familia mea.
C-buna mami...spun si o sărut pe obraz
M-buna Cristi... Ce faci?
C-da uite acum m-am trezit tu?
M-pai tocmai ce am terminat de pregătit cina
C-ok...
M-Emma ce face?
C-pai Emma încă doarme
M-aha... Si cum a fost să dormi împreună cu ea?
C-a fost destul de ok...
M-adica "destul de ok"?
C-pai e mai bn decât cu Vlad pt ca ea nu sforaie si nu ma bate în somn dar problema e ca nu realizează ce face si sa cam urcat peste mn si a plâns în somn... Si mi-a povestit ca are niste coșmaruri groaznice cu părinții ei si de aceea face asa... Dar mie îmi e teamă pentru ea...
M-am înțeles. Voi programa dacă e deacord si ea o întâlnire la psiholog si acesta va acționa cum consideră el ca e mai bn...
C-ok. Tata unde e?
M-tatal tau a plecat acum câteva ore intro delegație în Spania...
C-am înțeles. Dutu?
M-dutu cred că doarme cu Deea dar nu stiu sigur...
C-ok am înțeles... Si când mâncăm?
M-pai mâncăm la ora 18 cum am obișnuit și până acum.
C-ok. E ora 16:30 deci mai avem de așteptat o oră și jumătate. Până atunci cred că se trezesc și Emma Dutu si Dede.
M-parca Deea ți-a spus să nu îi mai spui Dede
C-pai si eu i-am spus să nu îmi mai spună Christian dar nu mă ascultă. Atunci când va înceta ea să-mi spună Christian atunci voi înceta si eu să-i spun dede...
M-ok nu mă bag. Doar să nu o superi..
C-mama nu o supăr. Nu cred că e așa suparacioasa. Am trăit cu ea 16 ani și nu a fost suparacioasa.
M-ohh... Stiu. Dar atunci când avea 3 ani și abia reușea să pronunțe dar tot îți spunea așa cum reușea Christian iar pe tn te enerva si ii spuneai dede si ea se oftica si tu ca să nu mai fie supărată trebuia să-i dai un pupic mai ti minte?
C-cum as putea sa uit... Întotdeauna ne certam. Dar cu mn era rea si cu dutu se înțelegea așa bine. La fel e si acum..
M-pai acum o ai si tu pe Emma care cu Vlad e rea si cu tine se înțelege bine.
C-da ai dreptate. Mama am o idee
M-ohh.. Nu scumpule! Te simți bine?.
C-da dc?
M-pai ai o idee...spune ea râzând
C-ha ha ha ha ha... Nu mai pot de râs... Deci acum mă asculți?
M-spune scumpule
C-pai ce ar fi dacă l-am chema si pe Selly la masa?
M-da ai dreptate ar fi o idee bună dar cum facem cu Deea ca eu nu cred că va fi foarte fericita sa il vadă..
C-mama Deea si cu Selly au rămas prieteni și în curând frati deci trebuie să fie fericita să-l vadă. Adică cine nu e fericit când își vede fratele?.
M-da e adevărat
C-ok deci așa ramane?
M-da
C-ok. Până se face ora cinei eu merg sus să văd dacă sa trezit Emma ca să jucăm jocul meu și al ei preferat iar dacă nu sa trezit mă voi întinde lângă ea si voi sta pe telefon.
M-ok scumpule...
C-Sarut-mana!...spun si o sărut pe obraz
M-ohh vai Christian decand nu te-ai mai comportat așa
C-mama ți-am spus să nu îmi mai spui "Christian"
M-off... Stiu scumpule dar eu ce vrei să fac dacă așa te numești?
C-pai eu nu mă numesc "Christian" eu mă numesc "Cristi" atât!
M-ok scumpule
C-ne vedem intro ora mama.
M-te pup scumpule
C-si eu mami...Vlad's pov:
După ce se schimbă observ că sa pus în pat asa ca decid să deschid ușa
D-hey Vlad
V-Vlad????
D-da. Așa te cheamă nu?
V-da dar tu nu mi-ai spus niciodată Vlad... Tu mereu îmi spui duțu...
D-stiu dar azi o să-ți spun Vlad
V-dc?
D-pt ca e o zi speciala si daca îți amintești în zile speciale eu îți spun mereu Vlad
V-a da stiu... Ok. Eu zic sa ne punem să dormim pt ca mai este cv timp până la cina si oricum nu avem ce să facem in timpul asta...
D-ok. Hai langa mn!Ok... Asta a sunat prea pervers.
V-umm... Ok vin imediat... Merg sa fac un dus
D-ok...Îmi iau prosopul si plec... Dar prostul de mine își uită hainele în camera...
V-deea!!!
D-da duțu ce e?
V-imi aduci te rog hainele de pe birou?
D-off... Duțu...
V-te rooggg!!!
D-of. Ok
V-ms...
D-poftim...spune si îmi întinde hainele prin deschizătură mică a uși
V-ms!!!------------------------------------------------------
Hey!!! Asta e cel mai lung capitol... Are 1062 de cuvinte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Îmi cer scuze ca celelalte capitole sunt scurte!
De acum voi avea capitole care au în jur de 1000 de cuvinte!
Mulțumesc pt toată susținerea si ii mulțumesc lui sys ca ma ajutat enorm de mult la acest fanfic...
Îți mulțumesc Deea pt toate ideile și pt tot... Ms ca ești cea mai buna prietena pe care am avut-o până acum. Ești singura in care pot avea încredereTe iubesc vtm💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤❤❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤
CITEȘTI
Badgirl Or Badboy
Teen Fictionasta e pt toți foști mei!fuck you bff@AndreeaGeorgianaCociu [Ne Terminata] Vol 1: Este vorba despre Emma badgirlul scoli care află că e sora bff-ului ei.... Si desi crashul ei era Alex ei se ceartă iar Alex o obliga să se culce cu el pt a păstra sec...