Cristi's pov:
Azi este ziua în care fata de care sunt îndrăgostit îmi va deveni sora... E un sentiment foarte nașpa știind ca ea are iubit și nu sar putea gândi la mine ca la mai mult decât un frate.... Ce penibil sunt
Vlad's pov:
Azi deiuta mea va deveni sora mea... E nașpa dar în fine... Ma voi bucura azi pt ca ea e cel mai bun lucru care mi sa întâmplat...
Emma's pov:
Azi voi deveni Munteanu... Sunt super emoționată dar în același timp trista deoarece voi deveni sora crashului meu...
Selly's pov:
Azi e o zi fericita pt mn deoarece Andreea și Emma îmi vor deveni surori mie și muntenilor....
Mama's pov:
Într-o ora jumătate de ora eu, Andreea și Emma vom merge sa le facem actele pe numele de Munteanu... Acum am sa merg la Cristi în camera ca să ia micul dejun...
M-neata
C-Neața mama și vorbește mai încet laso pe Emma sa doarmă!
M-dar ce a făcut toată noaptea?
C-nu a putut dormi își tot visa mama...
M-aaa ok dar nu o mai las mult ca tre sa mergem sa le facem actele...
C-ok o sa ii aduc eu micul dejun...
M-bine hai...
C-ok dar întâi merg la Vlad și deea
M-ok...Cristi's pov:
Merg în camera la Duțu și deea și când ii vad îmbrățișați am spus ca mai bine nu ii trezesc plus ca le-am făcut și o poza ca să o pun în albumul familiei... Vlad e în aceeași situație ca mine și el o place pe deea dar deea are alt crash și Vlad spune ca niciodată nu sar uita la el dar mie mi se pare ca și deea e îndrăgostită de Vlad dar în fine oricum Duțu de azi e fratele ei deci na....
M-Cristi ești gata?
C-da doar ca Vlad și deea încă dorm asa ca ei vor lua micul dejun mai târziu...
M-ok deci micul dejun îl luam noi, selly, taicatau și Alex...Când aud numele Alex încep sa ma infuri dar încerc sa ma calmez...
Vlad's pov:
Ma trezesc și vreau sa ma dau jos din pat dar vad ca deea ma tine în brate... E atât de draguta când doarme... Ma ridic ușor din pat și merg sa iau micul dejun...
Cristi's pov:
V-neata
M-neata
C-neata Duțu
S-Neața Ștefania din orășelul leneș...
V-ha ha ha selare ce comic ești...
S-da știu...
D-mmmmm.... Ce miroase asa de bine?
V-Neața puiuc
D-neata Duțu*spune și îl săruta pe obraz*
C-neata deea
D-neata Munteanu*spune și îmi ciufuleste parul*
C-baiii...
D-ssry*spune începând sa rada*
C-ssry*o ingan eu*
D-te bat
C-sa te vad🤣🤣
D-ehh o las pe Emma sa facă asta
C-pai da ca ea știe bate nu ca tine
D-ce ma?
C-nu ști sa te bați!
D-a da? *spune și sare la gatul meu și începe sa ma loveasca🤣🤣🤣🤣*
C-no gata ca ma gâdili
D-porcule
C-scroafo
D-boule
C-vaco... Hai gata vacuta Milka hai sa mâncăm...
D-bnDupă ce terminam de mâncat merg la mn în camera cu o tava plina de tot ce am avut la micul dejun plus un bol cu o salata de fructe...
Bat la ușa încet și aud un întra foarte somnoros...
CITEȘTI
Badgirl Or Badboy
Teen Fictionasta e pt toți foști mei!fuck you bff@AndreeaGeorgianaCociu [Ne Terminata] Vol 1: Este vorba despre Emma badgirlul scoli care află că e sora bff-ului ei.... Si desi crashul ei era Alex ei se ceartă iar Alex o obliga să se culce cu el pt a păstra sec...