Rovnako ako hodiny, je zverokruh rozdelený do 12 rôznych segmentov, alebo v tomto prípade „domov" a ide proti smeru hodinových ručičiek cez celé koleso. Každý z týchto domov je ovládaný iným znamením, počnúc Baranom.
Každý dom je spojený s rôznymi črtami, osobnosťami. Začína sa „ja" a rozširuje sa do spoločnosti a vonkajšieho sveta. Inými slovami, koleso domov je celý život jedného.
V okamihu, keď si sa narodila, bola každá z planét v konkrétnych znakoch a domoch. Keď planéta navštívi dom, rozsvieti sa tá časť grafu a posilní sa energia toho určitého domu. Niektorí astrológovia používajú tieto domy na predpovedanie toho, ktorá časť tvojho života bude najkoncentrovanejšia, a kedy by si mali podniknúť najlepšie kroky. Napríklad, ak je vaše znamenie Lev, osobnostné črty v 5. dome sú najsilnejšie vo vašej osobe.
Prvých šesť domov sa nazýva „osobné domy" a zvyšných šesť je „medziľudské domy".
1. dom
Prvý dom pokrýva všetko „prvé"; prvé dojmy, nové začiatky, vedenie, vystúpenie alebo nové iniciatívy.Vrchol tohto domu by sa mohol označiť ako tvoje "Rising Sign" alebo "Ascendant".
Vládne mu Baran.2. dom
Druhý dom pokrýva všetky tvoje materiálne potreby a fyzické prostredie - chuť, vôňu, zvuk, zrak a dotyk. Riadi sebavedomie, peniaze a príjem.
Vládne mu Býk.3. dom
Tretí dom platí vo všetkých veciach týkajúcich sa komunikácie - hovorenie, myslenie alebo dokonca komunikačné zariadenia. Zahŕňa súrodencov, knižnice, štvrte, školy alebo učiteľov.
Vládnu mu Blíženci.4. dom
Štvrtý dom je na samom spodku kolesa, preto sa považuje za „základ" všetkých vecí. Môže to byť váš domov, bezpečnosť, tvoji rodičia (väčšinou tvoja mama), tvoje vlastné materské schopnosti alebo deti.
Vládne mu Rak.5. dom
Piaty dom posilňuje tvoju kreativitu, drámu, farbu romantickej pozornosti, sebavyjadrenie, zábavu a hru.
Vládne mu Lev.6. dom
Šiesty dom panuje zdravotníctvu a službám. To sa týka aj tvojej fyzickej kondície, organizácií, rutinám, cvičeniu, zdravého životného štýlu, plánov a poskytovania služieb ostatným.
Vládne mu Panna.7. dom
Siedmy dom je sektorom vzťahov a iných ľudí. Kontroluje záležitosti súvisiace so vzťahmi, ako sú manželstvá a partnerstvá - obchodné aj osobné.
Vládnu mu Váhy.8. dom
Ôsma časť vládne pôrodu, pohlaviu, intimite, hlbokým zväzkom a tajomstvám. Spravuje tiež majetok a peniaze.
Vládne mu Škorpión.9. dom
Deviata časť pokrýva vyššiu myseľ, optimizmus, inšpirácie, cestovanie, cudzie jazyky, vzdelávanie, univerzity, šťastie, riziká alebo dobrodružstvá.
Vládne mu Strelec.10. dom
Desiaty dom je na samom vrchu kolesa. Zahŕňa úspechy, otcov, tradície, pravidlá, hranice disciplíny alebo autoritu. Hranicu tohto domu možno označiť za "Midheaven" .
Vládne mu Kozorožec.11. dom
Jedenásty dom ovláda spoločnosť, priateľstvo, sociálnu spravodlivosť, technológie, originalitu, vynálezy, povstanie alebo humanitárne veci.
Vládne mu Vodnár.12. dom
Koleso je dokončené dvanástym domom, ktorý riadi pravidlá. Tento dom zahŕňa starobu, posmrtný život, kapituláciu, komplikácie, nemocnice, väzenia alebo tajných nepriateľov. Tento dom okrem „zlých vecí" vládne aj fantázii, umeniu, poézii, tancu alebo tvorivosti.
Vládnu mu Ryby.
أنت تقرأ
Znamenia Zverokruhu |SK| •Čakačka
عشوائيZnamenia zverokruhu- -a všetko o nich! Myslím, že takýchto kníh je na Wattpade naozaj málo (aspoň ja som žiadne nenašla), tak som sa rozhodla jednu spraviť. Ide o zbierku faktov, ktoré som našla po internete, knihách a niečo je v nej aj z mojej hl...