Babam ve annem mahkemeden Çıkmışlardı. Sanki tekrardan doğacakmışım gibi tekrardan anne ve baba sahibi olacakmışım gibi hissediyordum. Korkunç bir durumdu benim için Çok korkunç. Anne ve babamdan korkmuyorum geleceğimden korkuyordum. Karanlık gecelerden korkuyordum. İçinde yaşadığım duyguları kimseye anlatamamaktan korkuyordum. Herkes yanıma geliyordu nasılsın diyordu. İyiyim diyordum ama sadece diyordum. Gerçekte iyi miydim? Tabii ki hayır. Allah aşkına nasıl iyi olabilirdim ki. Anne ve babam ayrılıyordu,seçim yapmak zorundaydım. Herkes bana acıyordu. O çocuk nasıl dayanacak diyorlardı. Aslında bunu ben de kendime soruyordum; nasıl dayanacaktım nasıl??? Kolay değildi benim için. Yerimde kim olsa şimdiden psikoloğa gidiyordu. Ben dayanacakmışım. Babam Her zaman öyle söylüyor. Neyse babamla annem çıkmışlardı. Babam beni görünce birden sarıldı. Çok mutluydum. Annem de sarıldı. Ve kulağıma"sen hep benim minik kızım olacaksın."dedi. Bi an boşanmadılar sandım. Ne yazık ki boşanmışlardı. Babam kendisini ağırdan satmak istesede başaramıyordu. Beni biraz Üzüp biraz mutlu eden şey ise mahkemeden çıkarken babam ve annem tokalaşıp ayrıldılar. Ne kadar iyi onu bilemiyorum. Heryer,herkes bi mutluydu. Ben ve odam hariç. Babam bana 1 hafta sonra velayet davası olcağını söyledi. Annem olsa "beni seç "derdi. Babam demedi. Belki de babamı sevmemin tek yanı budur.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
1 hafta sonra...
Bir hafta geçmişti. O bir hafta da annemin yanında kaldım. Beni çok iyi ağırladılar. AĞIRLADILAR dedim çünkü oraya misafir olarak gitmiştim.bugün mahkeme vardı. Bende bulunacaktım o mahkemede. Bana sorular sorulacak ve bir seçim yapacaktım. Hazırlanıp gittik. Babamı gördüm kucağına atladım. Ona bir daha ayrılmayacağız. Dedim. Güldü bana.Çağıdılar bizi,gittik. Çok heyecanlıydım aynı zamanda merak ediyordum orayı. Acaba filmlerdeki gibi miydi?
Girdim içeriye aynı filmlerdeki gibiymiş. Merakıma değmişti ama. Hakime abla da oradaydı ayy yani hanım. ☺️İlk önce bana sorular sordular. Şöyle sorular;
• anneni seviyor musun?
-evet tabii ki
• peki ya babanı seviyor musun?
-Çok seviyorum
• anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı mı?
-Babamı (utanarak söylemiştim)
• peki Son soru annenin yanında mı kalmak istersin yoksa babanın yanında mı?
-Babamın yanında.
• neden?
-onu da çok sevdiğim için.
•peki
-pekiBeni dışarı aldılar sonra hakime hanım karar vermiş. Bombeee
BABAMIN YANINDA KALIYORUM OLLEYYYYY😆😆😆
Mahkeme sonrası annem benim yüzüme bile bakmadı çok üzüldüm. sadece girerken "mutlu ol"dedi.