1.

32 4 1
                                    

Ahojky, tohleto je má první kniha o shipu Niam , takže prosím omluvte vše , co nebude v téhle povídce dávat smysl. Doufám že se vám příběh bude líbit. Když tak budu ráda za jakékoli ohlasy, jak za špatné  tak i za dobré.

"Nialle!" volal na mě z druhé strany hřiště můj nejlepší kamarád Harry. Asi by to chtělo prvně seznámit, , že?

"Ahoj,jmenuji se Niall, a je mi 18 let. Studuji na střední škole se sportovním  zaměřením. Na tuto školu jsem se dostal právě že díky mého kamaráda Harryho, a to když jsem nevěděl kde se hlásit na školu. Nakonec o dopadlo tak , že nás oba zde vzali a nyní začínáme studovat třetí ročník. "

Ahoj , já jsem Harry Styles  a je mi také 18 let , stejně jako Niallovi. Jak už se Niall zmínil , tak  studujeme na stejné střední škole se sportovním zaměřením. Jsem rád za to , že j studujeme společně,  protože já si hledám kamarády dost těžce. Jsem hodně stydlivý člověk, ale jakmile poznám více nějakou jinou osobu než Nialla tak seto změní.

Ahoj, já jsem Liam Payne a je mi 19 let. Studuji také stejnou školu jako ti dva pošuci Niall a Harry. Mám aspoň to štěstí , že oni hrají volejbal a já fotbal. Jinak bych už asi nežil a můj kamarád Louis taky.

Ahoj , já jsem Louis Tomlinson a je mi 19 let. Měl jsem akorát rok odklad stejně jako Liam a odmalička držíme spolu. Nenávidíme stejné lidi, takže Nialla a Harry, akorát Harry mi příjde více v klidu než ten blond parchant Horan. Stejně jako Liam také hrají fotbal a doufám, že jednou se jim budu i živit a bude mě bavit.

Tito dva mladíci studují školu se sportem ,  přesněji se zaměřuji na míčové sporty , přesněji na volejbal. Oba dva začali hrát volejbal už na základní škole,  až se nakonec dostali i na školu , která se a to zaměřuje. Nebylo lehké se zde dostat, ale zvládli to. Už hned v prvním  ročníku poznali že to nebude lehké. Nyní jim začíná třetí ročník, a také ten nejdůležitější. Celý rok se musí snažit  a za to dostávají body,  za které dostávají hodnocení ,  a kdo bude mít a konci roku nejlepší hodnocení, tak získává titul nejlepšího sportovce na celé škole a  zároveň stipendium na vysoké škole pro sportovní talenty. Není to tak ale jednoduché, tuhle šanci na dobrý život, tak i na poslední dva ročníky střední školy chtějí všichni. Podaří se to získat Niallovi s Louisem ? Nevejde jim do cesty žádné neštěstí v podobě Liama Payna a Harryho Stylese ? 

Nechte se překvapit...



Tenhle příběh bude zároveň o mé fantazii , takže když se to nebude někomu líbit tak ho chápu. 

Flowers of the SunKde žijí příběhy. Začni objevovat