L:Bak ben onunla Podemosu söylemedim git sor içeridekilere verdiğim sözü tuttum.
V:Hey senden sözünü tutmanı bekleyen yok. Zaten bana söz vermiştin. Ağbime de kız bulacaktık çifte düğün yapacaktık. Bu da bir sözdü. Ama sen katil olmayı tercih ettin. Şimdi git.
L:Bak lütfen bana güven bilmiyorsun olanları
V:Güven mi ? Sana mı? Anlat o zaman ANLAT!
L: Anlatamam ama bilmediğin şeyler var.
V:Sen delisin Leon gerçek anlamda. Bilmediğin şeyler var diyorsun ama hiçbir şey aöylemiyorsun. Ve lanet olsun ki sana güveniyorum aynı babama güvendiğim gibi. Biz çıkarken bunu yapamam ona zarar verme falan diyordun kim onlar Leon anlat bana lütfen. Bunları anlatmadıkça katilsin sen benim gözümde. Şimdi GİT!
L:Tamam gidiyorum.
Eski sevgilim (!) ağbimin katili ve onunla aynı okuldayım. Ne güzel(!). Ve eski sevgilimi hâla çok seviyorum. Ama o başkasıyla çıkıyor. Çok sevimli bi durum(!).
Günün diğer kalanında ruh gibiydim. Hoş daha nasıl olabilirsem. Günün tek iyi yanı Can Bonomo'nun gelecek olmasıydı. Duyunca resmen çığlık atmıştım harika harika diye. Hem annem Türk hem de Türkiyede birkaç yıl kaldığım için akıcı bir Türkçem vardı. -Leonun da annesi Türk olduğu için o da biliyor- Vee müthiş bir Can Bonomo hayranıydım.
Neyse ki ev bulmuştuk da ev aramak gibi bir derdimiz yoktu. Eve gittiğim gibi yatağa gömüldüm. Ve meşhur rüyalarımdan birine geçiş yaptım.
Karanlık bir yerdeydim kapkar
anlık biryerde. Sonra Leonu gördüm " gel artık her şey bitti. Bütün o olayların bir açıklaması vardı." dedi. "Anlat o zaman" buna ihtiyacım vardı en azından bir açıklamaya. O sırada ağbim geldi. "Bak tatlım ben ölmedim buralardayım. Leon çok iyi bir insan sadece ona güven"Bu neydi şimdi?
F:Vilu bu ne ya? Hortlak gibisin. Ve sakin ol ben galiba ağbini gördüm. Yani sen o öldü demesen gidip selam verirdim.
V:Ne?! Nasıl?!
Die:Fıstık sen şu ağbini olayını başından bir anlat.
V:Şimdi biz bavulları hazırladık. İstanbul gidecektik. Leon geldi. İçeriye geçtiler. Bir an sesleri geldi. Leon" bunu yapamam "diye bağırdı. Ağbim" yapman lazım başka ne yapmayı düşünüyorsun " dedi. Sonra fısır fısır konuştular. Silah sesi geldi. Sonra Leon ağbimi kocaman bir sarı torbada taşıyordu. Torbanın altından kanlar akıyordu. İşte en son öldü. Bakmadım hiç ona korkardım çünkü sonra tören yapıldı. Onu bekleyemeden kaçtık zaten.
Fr:Bunları hiç anlatmamıştın.
V:Anlatacak gücüm yoktu çünkü.
Bunları anlatırken -bilmem söylememe gerek var mı- hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Die:Bir dakika ya. Ya o ölmemişse birisi ya da birileri sana öyle göstermeye çalışıyorsa?
Fe:Yani bana kızmayın ama Leonu eskiden beri tanırım. O en yakın arkadaşının katili olacak gibi bir alçak değil. Bence bir olay var ve bu olay Leon ve Vilunun etrafında dönüyor. Leon Viluyu korumak istiyor. Hem görmemiş ki onu belki öldürmüş gibi görünmek istedi.
V:Offf
Fr:Ama bugün bu negatif havayı bırakıp Can Bonomoya odaklanalım hem Vilunun kafası dağılır.
Yaşasın(!) Yeni gün.
Multideki şarkı ybnin önemli bir yerini tutuyor ve çok güzel bir şarkı. Dinlemenizi tavsiye ederim. Hamlamışım baya çok zorlandım. Neyse yakında yb gelir.
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amor en el aire
Fanfic19 yaşında hayatın acı yönünü görmüş bir kız. Asla yılmayan inatçı bir kız. Dostları ve ve aşkı ile hayatına yeni bir sayfa açıyor. Artık acı günlerin sonuna geldi. Hayattan bıkmış bir kızdan başarılı bir şarkıcı yarattı. O Violetta