Bölüm-1

5 1 0
                                    



Selam, adım Nil. Afilli bir adım yok, aşkımla ergenleri etkilemeye çalışan biri değilim :) kilometreler ötesinde olan bir sevgilim yok, ama ben ve korkunçlaşan hayatım varız.

Bu satırlara gelme sebebim olan hikayemden başlamak istiyorum. 4 yıl içinde ben 9. Sınıfta okurken babamın işi olduğu hiç bilmediğim bir şehire taşınmak zorunda kaldık. Sosyal ortamımdan ayrılmak zorunda kalmam beni sarsmadı ancak, çünkü zaten çok yakın arkadaşlarım yoktu, sınıfta saf ve sessiz olan o kişiydim. Hatta gideceğimiz burada daha güzel arkadaşlıklar yapmak için sabırsızlanmıyor değildim.

Gitmemize 1 hafta kala eşyalarımızı toparladık ve iyice gitmeye hazır olmuştuk. Okulumdan kaydımı aldırıp akrabalarımızla vedalaştık. Annem bana "arkadaşlarınla ​​vedalaşmayacak mısın?" Sorusunu sordu. Onlara sınıfta dışlandığımı pek anlatmıyordum, bende cevaben "vedalaştık biz" dedim. Annem omzumu sıkarak bana gülümsedi ve içeriye kalan işleri yapıyor.

Telefonumun titrediğini fark ettim.
Whatsapp'tan 1 yeni mesaj
Mesaja tıkladım. Bu kişi sınıfımızın en ilginç kişisi olan Kerem'di yani sürekli korkunç ve ilginç şeyler anlatırdı. Herkes onun kafayı bu hikaylerle bozmuş olduğunu düşünürdü. Ama garip bir şekilde notları hep yüksek gelirdi. Onun neyse attığı mesajda yazılı yazıyordu:

"Selam Nil, okuldan ayrıldığını ve başka bir şehire taşınacağınızı duydum. Merak ettim nereye taşınıyorsunuz?"

İlk önce duraksadım. Çünkü Kerem'le yıl boyunca en fazla 10 kez falan konuşmuşuzdur. Cevap verme kararı aldım ve:

"Selam Kerem. Evet doğru duymuşsun okuldan ayrıldım, İstanbul / üsküdar'a taşınacağız."

Bu delinin bana yine saçma saçma şeyler yazacağını düşünerek mesajı yolladım. 15 dakika sonra cevap geldi.

"Ne nasıl inanmıyorum ... Acil buluşmamız gerek !!"

Bu ilginç mesajı seçtiğinizma şaşırmamıştım. Her zamanki Kerem diye fotoğraflarüm. Sonra Kerem'le buluşup onun saçmalıklarını dinlemeye karar verdim, cevap olarak:

"Tamam: D yarın saat 1: 00'de okulun ekranında kafeye gel uygun mu?"

Yazdım, kerem ise cevap olarak:

"Uygun uygun, durum çok vahim çok !!!"

Saçmalıklara sadece güldüm onun söyleyeceği saçma cümleleri duymak için sabırsızlanıyordum.

Merhaba bu benim ilk yazım ^^
Böyle bir olay
yaşanıyor sadece
hayal gücüm orayı seçti <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KABUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin