BÜYÜK DARBE...

139 12 10
                                    

Babamin tayini çikmisti.Çok heyecanliydim.Ama mutsuzdumda...Yeni bašlayan bir askin bitmesini istemiyordum."Simdi Ozan'a ne diyecektim,nasil anlatacaktim bu durumu,nasil tepki verecekti."Hiç birsey bilmiyordum.Neyse deyip üzüntülü bir sekilde yatagimdan kalktim,yüzümü yikamak için banyoya gittim,aynaya baktigimda yüzü tamamiyla hayattan bikmis,yasamak icin hicbir nedeni olmayan bir kiz ewet o kiz  bendim.Hic birsey yapmak istemiyordum.yüzümü yikadim,isteksiz bir sekilde yatagimi düzelttim.üstümü degistirmek icin gardolabima yöneldim.hiç istemiyordum okula gitmeyi ama bir yandan da mecburdum Ozan'a bir açiklama yapmaliydim,okulda olacagim son gündü.Burdan,bu güzel sehirden, arkadaslarimdan ve en cokta hayatta en deger verdigim kisiyi Ozan' i nsl birakacaktim.Düsünceli bir sekilde asagi inerken odasindan cikan üvey kardesimi yani Alev' i gördüm.

o'da sanki benim zittima çok mutluydu.yine saçlarini açmiš,suratina anlamzizca her zaman yaptigi badanasini yapmis bana bakip gülüyordu.asagi indim kahvalti için.Aslinda hiç canim istemiyordu kahvalti yapmayi.Sandalyeye oturdum; okadar dalmisim ki tabagimdaki zeytinle oynarken babamin sesiyle irkildim" günaydın canim neden dalginsin" demesiyle." Arkadaslarimdan ve dogup büyüdügüm ewde gecirdigim zaman hic aklimdan cikmiyor" dedim.Babam" dogru söylüyorsun kizim ama mecburuz" dedi.ben sadece kafa sallamakla yetindim.saat 08.15'i gösteriyordu.yavas yavas kalktim ve "size afiyet olsun" dedim.ayakkabilarimi giyerken Alev yine o igrenc cigligiyla bagirdi." Beni bekleme ben sonra gelicem" dedi bnde agzimi kimildarak" sanki beklicem seni "dedim. Ya varya sanki beni duydu ve" bir seymi dedin" dedi. Bende "yok" dedim.ewden ciktim yolda dalgin dalgin yürken bir topluluk gördüm. Toplulugun arasina girdim bakti ve sok oldum. Komsumuz Ayse ablanin kópegine araba çarpmis ve yerde yatiyordu. Hemen kostum. Ayse abla agliyordu. Sanski yoldan bor taksi geciyordu. Hemen " taksi,taksi" diye bagirdim.taksi durdu fox'u kucagima alip, Ause ablaya " fox' u sana saga saglim getirecegim" dedim. Arabaya bindim. Taksici amcaya" weterinerlik fakültesine lütfen acele edelim "dedim. Fox icin endiselniyordum. Fakülteye geldik. Çabuk çabuk yardim edin" dedim. Kivircik saçli,yesil gözlü bir veteriner Fox'u kucagimdan aldi, kapidan iceri girdi ve tabi bende pesinden dewam ettim.

Ben sabirsizlaniyordum." Acaba bisey var mi,Fox yasayacak mi???" Diye düsünüyordum. Aradan 1saat gecti.Veteriner muayene odasindan çikti ve " kemik çatlamasi var,ama iç kanama riski için 48 saat burada bulunmasi  gerekiyor." Dedi. Biraz hayal kirikligi içinde ordan ayrildim.saate baktim ve saat 10.00'du. Kosar adimlarla ilerliyordum. Okulun yanindaki parka göz ucuyla baktim. Önce göz yanilmasi sandim sonra tekrar baktim ve yikildim. Alev ewet o kiz Alew' di yanindaki Ozan' mi ne ewet ewet Ozan'di.Ohaaaaaa yaaa benim elini bile tutmaya kiyamadigim dudaklarini sömürüyordu resmen. O an o Alew denilen o súrtügün kestane renkli saclarini yolup yakmak istiyorum ama asilligimi bozmadim gözümü yumdum ve iki damla yaš süzüldü gözümden. Ozan beni gördü ve benim yanima koštu bende orayi terk ettim. Arkamdan kosmaya dewam ediyordu ve tabi bende aglaya aglaya kosmaya. Beni kolumdan yakaladi. Kendine çewirdi önce beni sakinlestirmek icin bana sarildi normalde beni rahatlatan bu sarilma dahada cok sinirlenmeme neden oldu." Birak beni"dedim. Birakmasi icin onu itekledim." Sen bizi yanlis anladin" dedi." Neyi yanlis anlicam be hersey ortada" dedim.biraz yüksek sesle." Gözlerinin içine bakinca hayat dururdu benim için,yasama amacimdin sen benim,ben senin elini bile tutmaya kiyamazdim ama Masallah o sürtük senin dudaklarini sömürüyordu" dedimOzan'da utandi kipkirmizi oldu. Ne diyecegini bilemedi." Be ...ben...ya... yap..." dedi hemen kestim sözünü" tamam aciklama yapmana gerek yok,bende sana nasil aciklama yapacagimi düsünüyordum gerek kalmadi beni zaten göremiceksin hošçakal..." dedim ve aglaya aglaya yanindan ayrildim yanindan.Góz yaslarimi silerken hala ordaydi.Arkami döndüm ona dogru yürümeye basladim. Yanina vardigimda bi pismanlik  vardi yüzünde." Bisey unuttum" dedim ve orda hizlica tam suratinin ortasina bi tokat gecirdim...
Ama haketmedimi sizce. Size sordum ewet ewt size♥★∞:)
Sonra arkami dönüp gururla ama bi yananda düsünceli bir sekilde ewin yolunu tuttum. Ewde üvey annem ve babam vardi. Babam ne oldu dercesine bakti. Anladim ve" bisey unuttum" dedim ve odama çiktim.icimi tamamen dökene kadar agladim.aksam olmustu. Asagi indim Alew gelmisti ona o kadar sinirliydim ki yüzünü parcalayasim geldi.konusmadim onunla. Aksam yemegine babam cagirdi. Babam icin yemege indim. Alew sanki inadima yapar gibi karsima oturdu. Sürekli bana bakiyordu ve pis pis siritiyordu. Canim skildi ve" afiyet olsun" deyip masadan kaktim.odama tekrar gittim. Yawas yavas esyalarimi toplarken bir yandanda agliyordum. Ardimda birr nefes hissettim ve dönüp baktigimda Alew'i gördüm. Bana "Ozan'dan artik uzak dur"dedi.Agzimi kimildatarak -al senin olsun pis oruspu- dedim.hayret bunu duymadi."lütfen disari cikarmisin ben uyucam"dedim. Alew pis pis siritarak cikti. Ben pijamalarimi giydim ve yorgani yarisina kadar cektim  yataga uzandim,üstüme yorgani cektim ve yorgun oldugumu fark ettim hemen uyuyakalmisim.sabah uyandim heyecanliydim artik arkamda kalan kimsenin olmadigini ve özlenmiyecegimi düsünerek kaktim,elimi yüzümü yikamak icin banyoya gittim aynada mavi gözlerimin altinda bulunan kapaklarimin sistigini fark ettim. Bugün gidecektik üstümü degistirdim.Asagi indim Alew'i unuttum tamamen beni buraya baglayan bir bu ew kaldi. Kahvaltiyi ilk defa bu kadar istahla yiyordum , babamgil sasirdilar çünkü dün hic yemeyen kiz bu gün istahla yiyordu. Babam ucak bileti almisti bugün  saat 12.00 'de gidecektik istanbul'a.esyalarimiz hazirdi.saat 9.00'du. Komsumuz Ayse abla ve Fox ile wedalasmak isin giderken yolda karsilastim onlarla ne güzel tesadüf hemde Fox çok iyiydi. Vedalastim ve geri döndüm. Babam  cok telasliydi anlamadigim bir telas vardi ustunde -neyse gidiyoruz ya ondandir- diye düsündum.direk odama ciktim.saat 11.15'ti babam çagirdi gidiyorduk.tabi üvey annem Ebru ve oruspu Alew geç kaldilar.(her zamanki halleri) babam ewe dogru bakti bu ewde gecirdigi günler gözünün önünden film seridi gibi gecirdigini hissettim.
Çünkü ayni duygulari bende yasadimm:(
Alew ve Ebru "hadi gidelim "demesiyle irkildik.Arabaya bindik ve hava alanina dogru yol aldik.

Ucaga binecektik icimde bilmedigim bir üzüntü vardi. Ozan'in bana yaptigi šerefsizlige ragmen onu özlucegimi düsunmeye basladim. Kensi kendime-bana böle yapan birini neden ozleyim-deyip kafamdan sildim bu sacma dusunceyi. Ucaga bindik.3.5 saatlik yolculuktan sonra istanbul'a indik. Bavullarimizi aldik ve o heyecanla Atatürk havaalanindandan cikarken dalgindim. Sert bir cisme vurmamla sarsildim....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR İÇİM SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin