"Vyhrál jsem! Jsem král moří!" Chvástal se Tobias, zatímco jsme se mokří a udýchaní vraceli k domu.
"Nene! To já jsem vyhrála!" Opravila jsem svého bratra se smíchem.
"Tak se oba dva hezky uklidněte, protože jediný, kdo tady může mluvit o vítězství, jsem samozřejmě já!" Nad otcovou připomínkou jsme s Tobiasem jen komediantsky převrátili oči.
"Je mi jasné, že byste radši debatovali o tom, jak se nedokážete smířit s prohrou, ale za půl hodiny vyjíždíme, tak byste se sebou mohli něco udělat, ať si vás Susan nesplete s mořskými obludami." Všechny nás usadila máma.
Zůstali jsme na ni pobaveně zírat po jejím vtipu 'za půl hodiny vyjíždíme'. Ona se ale moc pobaveně netvářila. Radši jsme přidali na tempu.
Za chvíli jsem už stála ve sprše, kde jsem ze sebe smývala slanou vodu. Kapičky horké vody mi stékaly z vlasů přes obličej, až ke konečkům prstů u nohou. Umyla jsem si vlasy a po vysušení se namazala krémem. Zabalená v osušce jsem pomalu přešla k zrcadlu ve svém pokoji a dívala se na svůj odraz. Jmenuju se Missie, ale to už asi víte, takže se vám nějak zvlášť představovat nemusím. Je mi devatenáct. Vysokou studuju dálkově, stejně jako většina mých přátel a můj o 2 roky starší bratr. Společně razíme heslo 'Nejdřív surf, potom škola!'. I když našim rodičům se tento přístup nijak zvlášť nelíbí. Jedinému, komu je to jedno, je Shark. Ano, můj pes se jmenuje Žralok, ale když se děti celebrit mohou jmenovat Jablko, nebo Mojžíš, tak proč se můj pes nemůže jmenovat Žralok? Navíc na to vypadá.
Má předkus, takže mu přední zuby divně vyčnívají z tlamy a vždycky se dívá nepřítomně zhuleným pohledem, což mu k roztomilosti moc nepomáhá.
Přesně tímto pohledem se na mě díval i teď. Vzala jsem ho do náruče a vejdu do šatny. Chvíli jsem přemýšlela, co si mám k tetičce Susan obléct. Váhala jsem nad šatama, ale pak mě přemůže pohodlnost a potom šáhla radši po riflových kraťasech a bílém tílku. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a nakonec si obula své oblíbené žabky. Tohle je Hawaii a tady nikdo, až na turisty módu moc neřeší. Vezmu si svůj modrý vzorovaný batůžek, do kterého hodím plavky. Na nos si posadím sluneční brýle a zamířím k autu.
ČTEŠ
Surfer vs. Singer
FanfictionJak by se vám líbilo mít prázdniny celý rok? Slunce, moře, pohádková příroda. Pro Missie je to běžné. Jejím domovem je Hawaii. Nedokázala by si představit život bez slunce, vln a svého nejlepšího přítele - Surfu. Když jí však její teta, majitelka mí...