Lacivert~ Safir~ Amber
Yazar~ T.Y Mazer
Kitap Yayın Evi: Ephesus
Sayfa. Sayıları: 541~428~445
Kitap Puanı: 10~10!Beladan kaçarım, arabamla elin adamına çarparım, bir belayı daha başıma alır onla aşk yaşarım konulu kitabımız çok ama çok tatlı bir seridir. Ne yaparsanız yapın asla ve asla bu seriyi bırakamıyorsunuz! Ağabeysinden kaçan Beren yolda James'le karşılaşır ve başı tatlı vir belaya girer... Yazarı T.Y Mazer olan tatlı kadına gelirsek yeni çıkardığı Son Yıldız Sönene Kadar Kitabını da okumanızı istiyorum. Çok sevdiğim bir seriydi ve 10' da 10 bile bu seriye {ve tabii ki yazarına} azdır...
Fangırl:
Yazar~ Rainbow Rowell
Kitap Yayın Evi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 410
Kitap Puanı: 10~4Hayranıdır Simon'nun, ben de keşke diyebilseydim herkes gibi "bu kitabı seviyom!" Gerçekten ve gerçekten piyasadaki en bilinen Fangırl beni çok ama çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. D&R'den 66TL'ye aldığım bu kitap gerçekten çok klasik! Asla verdiğim paraya değmez ve bu kitabın fiyatına satılması gereken daha bir sürü kitap var! Hiç beğenmedim...
Bu Şarkı Bizim Olsun:
Yazar~ Yasemin Ünlü
Kitap Yayın Evi: Olimpos
Sayfa Sayısı: 224
Kitap Puanı: 10~9
Güzel olsa da ona karşı sözlerim, o bana bakmadıkça içimde kalcak o güzel gözlerin konulu kitabımız diğer romanlara benzemiyor. Çünkü yazar içini döküyor. Içindeki o güzel sözler gerçekten sizi sizden alıyor...Kendime Yeni Bir Ben Lazım:
Yazar~ Miranda Dickison
Kitap Yayın Evi: Indigo
Sayfa Sayısı: 399
Kitap Puanı: 10~8Bir günümü mahvettim, kendime üzülme dedim, kafamı toplamak için kuzenime gittim, aylarımı mahvettip geldim konulu kitabımız çok tatlı olsa da bazı yerlerinde sıkılabileceğimiz bir kitap. Ama okumanızı tavsiye ediyorum. Çerezlik kitaplar arasında Kendime Yeni Bir Ben Lazım var!
MODERN KLASÎK:
Korku:
Yazar~ Stefan Zweig
Kitap Yayın Evi: Kültür Yayınları
Sayfa Sayısı: 70
Kitap Puanı: 5~5!Kolay kolay sevilmez, korkma güzelim onu bırakırsan benden sana zarar gelmez konulu kitabımızda bir adam ve bir kadının aşkını anlatırken aynı adama aşık olan bir kadın daha var ve diğer kadını korkutur. Stefan Zweig'in en sevdiğim klasiklerinden biridir ve okumanızı tavsiye ediyorum.
ÇOCUKLUĞUMUZA GÎDELÎM:
Mavi Gece Kedisi Piksel:
Yazar~ Binnur Miniç
Kitap Yayın Evi: Eksik Parça
Sayfa Sayısı: 63 {resim içerir}
Kitap Puanı: 5~5!Kedi olduğuma bakma 9 canım var, çok da fedakârım bütün canımı veririm başka havanlara konulu kitabımız çok ve çok tatlı ev kedimiz Piksel'i anlatıyor. Bu hayattan gideceğini anlayan Piksel evden gitmeyi planlamış. Kuyruğu Kalkık Kırk Bir kedi çetesi ve onların maceraları sizi bekliyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ EĞLENCELÎ KÎTAP YORUMLARI~
ComédieYorumlar Însanın Kişiliğini Gösterebilir. ~Ama Bilki Hiçbir Kapak Kitabın Îçini Göstermez~