f i r s t

131 6 3
                                    

Wedry

Ráno jsem se vzbudil celkem brzy, bylo totiž 6:53. Z nechutí jsem vstal. Vzal jsem si ze skříně černé tričko, tepláky, trenky a šel do koupelny. Sundal jsem ze sebe tričko a tepláky na spaní aka pyžamo. Vlezl jsem do sprchového koutu a zavřel jsem se skleněnými dveřmi a nechal na sebe téct vlažné kapky vody.

Když jsem se vysprchoval, chtěl jsem si udělat snídani, ale to by tam muselo něco být. Aspoň jsem si udělal kafe. Měl jsem opravdu hlad, tak jsem se vydal do obchodu.

,,konečně doma" řekl jsem si v hlavě. Vybalil jsem nákup a vzal si jogurt, pak jsem šel natáčet.

Baxtrix

Ráno jsem se vzbudil no ráno spíš odpoledne bylo 11:42. No jo no když někdo natáčí do noci. Chtěl jsem ještě ležet, ale hlad mě vyhnal z postele. Oblékl jsem si svůj merch, tepláky a šel do kuchyně kde už seděl můj spolubydlící Adam (nevím jak se jmenuje jeho spolubydlící pozn. autorky) ,,dobré ráno" pozdravil jsem ho ,,ráno?? Spíš odpoledne" řekl se smíchem v hlase a já se též usmál.

Něco málo jsem si před točil, takže jsem měl celý den pro sebe. Takže jsem se mohl zase po dlouhé době věnovat Adamovi

House

Ráno mě vzbudila sladké rty mé milované přítelkyně Míši ,,dobré ráno miláčku" řekla a usmála se ,,dobré zlatíčko" řekl jsem a usmál se ,,já jdu něco udělat k snídani" řekla a dala mi pusu na tvář.

Wedry

Bylo asi 12:28 a já měl něco málo do točeného. Hned jsem to poslal Tomovi (wedryho bývalí střihač) pak jsem se dost nudil. Řekl jsem si že půjdu do posky

Baxtrix

S Adamem jsme si řekli že půjdeme do fitka. Vzal jsem si tedy batoh a do něj dal oblečení, mobil, cvičky a peněženku. Pak už jsem jen čekal na Adama

Když už se vyprdelil tak jsme se vydali do fitka v Praze, protože jsme tam s Radkem a Kubou dost často chodili a hlavně mě tam znají.

Wedry

Jezdím do fitka kam jsme jezdili s Kubou a Štěpánem chybí mi ty časy, chybí mi chvíle s klukama, chybí mi Štěpán teda....co to melu, no nic.

Vzal jsem si věci a vydal jsem se na cestu

Když jsem dorazil byli jsem tam jen tři. Tím líp, ale když se na mě jeden z kluků podíval hned jsem poznal že to je Štěpka ,,Ježíš čau" řekl jsem mu ,,ahoj" řekl a obejmul mě ,,rád tě vidím" dodal a já se usmál

Po cvičení

Se Štěpánem a Adamem jsme se rozhodli jít na oběd. Sice je asi 13:52, ale to nevadí. Šli jsme tedy do mekáče ,,odměna" řekl Štěpa se smíchem. Miluju jeho smích.......teda co?? ,,Ráďo, seš v poho??" zeptal se Štěpa ,,co..co?? jo" řekl jsem

Baxtrix

Radek byl dneska dost mimo. Zajímalo by mě proč. Přemluvil jsem ho aby u nás spal ,,kde budu spát" zeptal se Radek ,,u mě a já budu spát na gauči" řekl jsem mu ,,na to zapomeň já budu spát na gauči" řekl Radek.

Asi po 20 minutách dohadování mě Radek přemluvil.

V noci jsem měl žízeň, tak jsem šel do kuchyně. Když jsem viděl Ráďu tak zkrouceného na gauči vzal jsem ho do náruče a dal ho k sobě do postele a přikryl. Já jsem si ustlal na gauči

Ráno

Boleli mě hodně záda, ale co bych pro Radka neudělal. Vztal jsem a šel si udělat kafčo

Wedry

Ráno jsem se probudil u Štěpána. Rychle jsem vztal a šel do kuchyně kde byl Štěpa a něco kuchtil a u toho pohyboval boky. Jen jsem si nad tím skousl ret. Počkat proč??....snad...jsem se..d..o...něj nezamiloval....nebo jo?? Nevěděl jsem jaká je správná, je pravda že jsem si vždy rozumněl víc z klukama než z holkama. No nevim budu si to muset promyslet ,,dobré ráno" řekl jsem mu ,,jé dobré" řekl mi na zpátek ,,kde jsi spal??" zeptal jsem se ho ,,na gauči" řekl mi jakoby se nic nestalo ,,nemusel jsi" řekl jsem mu ,,kdyby si mě tak viděl udělal by si to samí" řekl a podíval se mi do očí a já do těch jeho. On má ty nejkrásnější oči na světě když jsem se do nich podíval byl jsem jako Karlík v továrně na čokoládu, ale naši krásnou chvilku přerušil Adam, který nám chtěl něco říct, nechtěl jsem se odtrhnout, ale musel jsem. ,,jedu na dva týdny za rodiči" oznámil nám to když byl na odchodu ,,OK" řekl Štěpa. Pak bylo slyšet jen bouchnutí dveří ,, a co budeme dělat my" řekl a koukl na mě ,,co chceš řekl jsem ,,tak si něco zahrajeme a pak se koukneme na film" řekl Štěpa ,,to zní dobře" řekl jsem.

Pak už jsme jen hráli hry a objednali jsme si pizzu Štěpa hawai a já salámovou (moje nejoblíbenější pozn. Autorky)

Pak jsme si pustili film konkrétně horor. Štěpánek se dost bál. Jednou tam byl takový jumpscard že mě Štěpa chytl za ruku, mě se to moc líbilo ,,promiň" řekl ,,v poho" řekl jsem mu.
Horor byl u konce s Štěpa mi usnul na rameni. Líbilo se mi to, ale nechtěl jsem ho tam tak nechat ,,Štěpi" řekl jsem mu, nic ,,Štěpo" řekl jsem znovu, jemu už se otevírali víčka, ani si neuvědomil že u mě spal. Chtěl jsem si jít lehnout k Adamovi, ale Štěpa mě chytl za ruku ,,Ráďo, je mi to blbý, ale lehneš si ke mě, bojím se" zeptal se ,,jasný" řekl jsem a usmál jsem se, ani jsme si neuvědomili že se stále drží za ruce ,,tak já si skočím pro pyžamo" řekl jsem a on mě pustil

Když jsem přišel Štěpa si oblékal triko a já cítil bouli v mém rozkroku. Co teď?? Štěpa si mě všiml a koukal na mě s polo úsměvem. ,,ehm.....promiň" řekl jsem mu ,,v klidu, nevadí že spím jen v triku a trenkách??" řekl mi ,,asi ne" odpověděl jsem mu.

Štěpa si zalezl pod peřinu, ale problém byl, že já cítil stále bouli v rozkroku. Lehl jsem si k němu a dělal že nic

1005 slov
Doufám že se vám moji fanfikce bude líbit.
Už dlouho jsem chtěla udělat nějakou gay fanfikci😊
Začalo mě to bavit takže čekejte druhou ještě dneska Tak u další kapitoly

- Aďuška🌺

Nҽʂυď ƙɳιԋυ ρσԃʅҽ σႦαʅυKde žijí příběhy. Začni objevovat