34.Poglavlje

3.6K 159 36
                                    

Nisam znao gdje da odem tako da sam odmah se uputio Rini.S obzirom da nemam svoj stan ni posao moram da se privremeno snađem.Znam da je ona plakala za mnom i da bi sve dala da joj se vratim.Ipak me voljela.

Stigao sam do male,stare zgrade gdje ona živi.Gdje smo živjeli mi i ušao u istu.I dalje sam imao ključ.
Prvo sam se dvoumio neko vrijeme ali nemam šta izgubiti.Pozvonio sam na vrata a ona je onda otvorila istog trenutka.

-Viktore,uranio si...-uzviknula je radosno ali se namrgodila kad je vidjela mene.Bila je prelijepa.Nikad je nisam vidio da tako blista.Nosila je svijetlo rozu,lepršavu haljinicu a kosa joj je bila puštena i lijepo uvijena.Mirisala je na neki voćni parfem.

-Viktor?

-Moj momak.Koji upravo sada treba da dođe na doručak kod mene.

-To je onaj što te zaposlio?

-A šta to tebe briga?Uostalom zar ne bi trebao da budeš sa svojom novom djevojkom.-pitala me a ja sam samo ušao u stan bez da me pozvala.

-Rina,učinio sam grešku,ali shvatio sam šta sam izgubio.

-I opet ne zanima me!Krenula sam dalje sa svojim životom.Prošlo je već par mjeseci kako si me napustio i preboljela sam te.

-Vidim...Ali ja tebe nisam.

-Ne,nego nemaš kuda pa sada ti trebam ja da te izdržavam.-ovdje me udarila u bolnu tačku zbog čega sam se razbjesnio i pribio je uza zid.

-A ti si obična kučka koja se jebe za pare.Vrlo dobro znamo oboje da bi naša veza trajala da nema njega i da se nisi priljepila za njegov novac.

-P-pusti me!-otimala se ali ja sam bio jači.

-S Viktorom si samo zbog para i to oboje znamo,ali tvoje srce pripada meni.-onda sam je nasilu poljubio.Baš u tom trenutku neko je ušao u stan.

-Rina?-uzviknuo je neki muški glas.

Hvala na čitanju.
Obavezno ostavite vote i kom.Zakuhava se haha

BIZNISMEN ✔Where stories live. Discover now