3. bölüm; "O fazlasıyla aptal."

222 31 194
                                    

"Çuuvvv!" diyerek eliyle silah yapıp aklınca beni vuruyordu. Bu çocuk geri zekalıydı. Ve ben de bu geri zekalıyı seven maldım :)

"Bakıyorum da aranız düzelmiş." dedi Sugawara-san.

"Evet, anne." dedim BİR DAKİKA ONA BEN ANNE Mİ DEDİM WTF

"AH, ŞİMDİ ÖLEBİLİRİM TANRIM, BUNU GÖRDÜĞÜM İÇİN TEŞEKKÜRLER." Diyerek kahkaha attı.

"YA HAYIR! YANLIŞLIKLA SÖYLEDİM! YA Bİ' DUR!"

"Neye gülüyorsunuz ya?" diyerek dudak büzdü Hinata. O dudağı öpmek istiyordum.

"Hiç bir şey. Hiç bir şey!" diyerek susturmaya çalıştım Sugawara-san'ı.

"KAGEYAMA BANA "ANNE" DEDİ!" Diyerek kahkaha atmaya başladı. Aynı şekilde Hinata da güldü. TANRIM, ÇOK ŞİRİN!

"Hinata, Ben Kageyama'nın annesiyim. Oğlumu üzme sakın! Ama dur, ben senin de annenim."

"Ne diyorsun ya? Kageyama'nın annesi Oikawa senpai."

"YA ASIL SİZ NE DİYORSUNUZ!?" YA SUGAWARA-SAN "OĞLUMU ÜZME" DEMİŞTİ. YANİ BİR YANDAN DA ÇIKTIĞIMIZI KASTETMİŞTİ AMA HİNATA ONUN YERİNE BAMBAŞKA BİR ŞEY DİYORDU. KAFANA TÜKÜREYİM SENİN APTAL ÇOCUK.

"Gerçek annem ağlıyor şu an." deyip ben de tutamayıp gülmüştüm.

"Peki pekii, Hinata kantine kim daha önce gidecek, yarış yapalım mı?"

"TAMAM!" Deyip koşmaya başlamıştı Hinata. Lan beklesene çocuğu aq.

"HİNATA HİLE YAPMA!" dedi ve bana döndü. "Sen buna itiraf etmedin mi?"

Artık "Ne İtİRAFı? neReDen BiLiOnSn" demiyecektim. Çünkü alışmıştım Suga mommy'nin içgüdülerine.

"Söyledim! Ama tam söylemedim. Garip bir olaydı. Yani şöyleydi; romantik bir şekilde söyledim ama o anlamayacak kadar aptal. O fazlasıyla aptal."

"Bu aptalla başımız dertte desene."

"Evet." Ofladım. Sugawara-san da merdivenden inmeye başladı. Ben de onun arkasından gittim.

Kantine indiğimizde Hinata heyecanla bizi bekliyordu.

"HAHAAHAHAHAHAHAHAHA! SENİ YENDİM!" Diyerek Sugawara-san'ı gösterdi.

"İYİ DE HİLE YAPTIN SEN!" dedi Sugawara-san. Hinata da ona dil çıkarmıştı. Yemin ediyorum bu çocuğun zihin yaşı 5.

"Malın parası bile yok ama konu yarışma olunca her şeyi yapıyor." dedi Sugawara-san.

Hey, Hinata. Kim daha iyi öpüşüyor deniyelim mi?

"Tamaaamm! Ne istiyorsunuz?"

"ÇİKOLATALI KEK TABİİ Kİ DE!" diyerek zıpladı Hinata.

"Ben şuraya oturuyorum." diyerek masayı gösterdim. Oturdum ve onları beklemeye başladım.

*★,°*:.☆:*.°★* 。

Voleybol'un antrenman çıkışındaydık. Canım çok sıkılmıştı. Ben Hinata için romantik olup ona aşkımı ilan etmiştim. AMA O KADAR APTALDI Kİ BUNUN AŞK İLANI OLDUĞUNU ANLAMAMIŞTI BİLE!

"Hey, Kageyama iyi misin?" dedi Yamaguchi.

"A, evet? Neden sordun ki?" dedim. LAN YOKSA ÇOK MU BELLİ EDİYORUM?

"Evet yani hayır. Ne bileyim biraz tuhafsın bugün. Sanki düşünceli gibi. Of neyse, ben abarttım. Özü-"

"Evet, düşündüğüm bir şey var. Bunu voleybola yansıttıysam özür dilerim."

Smile ★ Kagehina★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin