~3~

146 5 0
                                    

Tegnap miután megölelt el is mentünk aludni. Reggel az ébresztőmre keltem fél nyolckor. Nem tudom miért kelek ilyen korán szombaton ne kérdezd. Felvettem egy strecces nadrágot meg egy pólót s kimentem a konyhába kávét inni. Mikor kimentem láttam Hirot ülni a nappaliba.

- Jó reggelet - köszöntem álmosan

- Jó reggelt - mondta ő is álmosan

- Kérsz kávét?- kérdeztem és elkeztem menni a konyha felé.

- Igen köszönöm.- mondta és elkezdett jönni velem- figyi cserélhetnénk számot mivel ha erre jövünk és baj van akkor- kezdte magyarázni de én csak elővettem a telómat és oda adtam neki jelezve arra hogy írja be a számát.

Egyébként meglepődtem mivel azt hittem hogy soha többé nem látjuk egymást és nem is beszélünk. De nem!

- Rendben beírtam a számom - majd megcsörrente magát, hogy ő neki is meglegyen a számom.

- Sziasztok, kaphatok én is kávét- mondta fáradtan Ádám

- Persze - mondtam és már adtam a kezébe ahogy Hironak is.

- Köszi- mondta hosszasan bele nézve a szemembe Hiro. Én majdnem elpirultam De szerencsére csörgött a telefonja Ádámnak.

- Halo- vette fel a telefont és kiment az erkélyre.- Jólvan akkor 1 óra múlva ott leszünk- mondta valakinek - Na menünk kell- mondta Hironak aki csak bólogatott majd mind ketten felkapták a cuccaikat.

- Na szia nagyon szépen köszönjük- mondta majd megölelt Ádám.

- Nincs mit - mondtam neki.

- Na én le megyek beindítom az autót- mondta majd lement. Ismét ketten maradtunk Hiroval.

- Valamikor felhívlak ha erre járok.- mondta majd megölelt ő is. Elengedett és elkezdett lemenni a lépcsőn.

- Hé vigyázzatok az úton!- mondtam majd ő csak bólintott.

Miután elmentek én picit csalódott voltam, igazán megkedveltem a srácokat. De tudom hogy nem lesz több úgy is elfelejtenek majd vagy csak úgy  fognak emlékezni rám hogy az a "kedves lány aki befogadott minket egy éjszakára ". Na mindegy.

Felhívtam Kingát de nem vette fel aztán felhívtam Bencét aki megint nem vette fel. Hát ez csúcs komolyan! Eddigi életem legfurcsább éjszakája volt mert befogadtam két  kb vadidegen embert és nem tudom elmondani a barátaimnak.

Még egy picit duzzogtam majd elkeztem filmet nézni. Köztudott hogy imádom a Vámpírnaplókat ezért már 80szor megnézem minden részét, de nem baj nézzük meg 81szerre is. Így megnéztem az 1 évadot. Később lementem a boltba mivel nem volt itthon kaja .

Olyan este 7 körül lehetett mikor hívtak meglepetten néztem a kijelzőre ami egy nevet mutatott "Hirod😂" elmosolyodtam és felvettem.

- Na szia hiányoztam?- kérdezte mire én csak felnevettem

- Csak is, amúgy miért hívsz?

- Azért mivel tartozom neked így azt terveltem ki hogy holnap ebédelhetnénk együtt- mondta zavartan én meg úgy megörültem ennek hogy az képtelenség.

- Persze akkor majd beszélünk róla még, viszont én megyek pihenni mivel éjszaka nem nagyon tudtam.- mondtam

- Jólvan persze, jó éjszakát! - mondta és letette. JÉZUSOM! Elhívott ebédelni!!!

Sziasztok, igen letöröltem ezt a könyvet de megígérem többször nem fog előfordulni!🤞🤞❤❤

Jobb emberré nem tudtál válni  | HIRO F.F.|Onde histórias criam vida. Descubra agora