Nikt nigdy mnie nie nominował co jest dla mnie mega szokiem nawet nie wiem co powiedzieć/napisać 😂
Dziękuję Accipis-ut-taceas1. Do jakich fandomów należysz?
Myślę, że anime. Szczerze to musiałam sprawdzić co to dokładnie jest, żeby nie napisać nic głupiego. XD2. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
Zdecydowanie POP.3. Wiesz co chcesz robić/kim być w przyszłości?
Aktualnie bardzo wiążę to z nauką. Jestem w technikum na kierunku Architektura Krajobrazu i później może studia. Jednak nie mamy wpływu na swoje życie, więczobaczymy jak to wszystko się potoczy.4. Masz aktualnie jakiś pomysł na książkę lub ff?
Tak, właśnie piszę. Tak dla tych co tu zajrzą zdradzę, że niektóre wydarzenia są autentyczne z mojego życia.5. Lubisz czytać książki papierowe?
Zależy.6. Opowiedz swój lub swojej klasy największy przypał.
Nie mma dobrej pamięci do tego. Jeśli można uznać to za przypał to prawie spaliłam patelnię. Wspominałam o tym gdzieś w komentarzach chyba w MMC lub MMM. Jak znajdę ss to wstawię.Nawet nie wiecie jak ciężko było mi to znaleźć
7. A wrzuć tu jakiegoś mema.
Szczerze preferuję gify ale ok
Sory nie mogę wstawić tu swojego życiaNie mam pojęcia czy to mem bo ogólnie ich nke zapisuje, ale to jest takie 2/10 XD
8. Trzy słowa opisujące twoje życie.
Szalone, zjebane, moje.9. Jakie rodzaje filmów lubisz?
Nie dokońca sprecyzowano to pytanie albo ja jestem jakaś zjebana czy coś, ale...
Jeśli chodzi o gatunki no to zdecydowanie komedie romantyczne i dramaty10. Jak opisali by cię znajomi?
Nie mam pojęcia. Nie jestem nimi. XD11. Oznacz tyle osób ile ci się chce.
Pewnie tego nie będzie zbyt wiele...
ziemniaqqq
MateuszJonczyk
wyjazd1
ameliaczaja2004
Nie mam pojęcie kogo jeszcze oznaczyć. Tyle chyba wystarczy. :))