Więc jest tu nominacja od BlackEyesForever
Nominacja dla chętnych więc... Jak można to czemu nie.1. Jakie plany na wakacje?
2. Ulubione miejsce.
3. Ulubiona potrawa.
4. Koktajl czy jogurt?
5. Kim chcesz zostać z zawodu?
6. Jak zaczęła się twoja przygoda z Wattpadem?
7. Pierwsza książka przeczytana na Wattpad.
8. Piszesz czy czytasz na Wattpad?
9. Lato czy zima?
10. Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
11. Nominuj dziesięć osób.1. Jakie plany na wakacje?
Ogólnie to miałam jeździć z przyjaciółką na rowerze, ale jeśli aktualna sytuacja się nie zmieni to zostanę w domu. :(2. Ulubione miejsce.
Zdecydowanie moje łóżko.3. Ulubiona potrawa.
Chyba takiej nie mam. Kocham jeść i wszystko co jest smaczne lubię.4. Koktajl czy jogurt?
Lubię w sumie oba, ale jogurty kocham jeść po 22 w łóżku.5. Kim chcesz zostać z zawodu?
Aktualnie kształcę się na technika architektury krajobrazu.6. Jak zaczęła się twoja przygoda z Wattpadem?
No w czwartej klasie było na topie w klasie. Jakoś samo poszło dalej. Pomimo dłuuugiej przerwy wróciłam tu i nawet się uzależniłam na jakieś dwa miesiące.7. Pierwsza książka przeczytana na Wattpad.
Tej książki już chyba nie ma, ale była zarąbista. Z chęcią przeczytała bym ją jeszcze raz. To było coś z upadłym aniołem i piórami. Nie pamiętam dokładnie, bo było to pięć lat temu.8. Piszesz czy czytasz na Wattpad?
Oo czekałam na to pytanie.
Sprawa wygląda tak...
Zdecydowanie czytam. Ostatnio zaczęłam pisać jedną książkę i miałam zacząć publikować, ale nie miałam żadnego pomysłu jak ją rozwinąć. Mam zapisany pierwszy rozdział, zakończenie, jednak środek jest dla mnie pod znakiem zapytania. Wena mi się na to skończyła, dlatego piszę sobie opowiadania i jak skończę jakieś to najprawdopodobniej je opublikuję.Ojej ale się rozpisałam... XD
9. Lato czy zima?
Zależy10. Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
Wanilia/ śmietanka
11. Nominuj dziesięć osób.
_chuj_ci_w_oko
KWASnaSUKE
krolikszmata
dziedzic_szuflad
MajaShadowmoon
Jest 5 na więcej nie mam pomysłu. Jak ktoś chętny to proszę bardzo.