,, Omlouváme se za přerušení pořadu, ale-
Nenechal jsem dámu v televizi, která přerušila můj oblíbený seriál, domluvit a hned to přepl na jiný kanál.
Ptáte se proč jsem to udělal a nepočkal, než ta paní dopoví informaci, která může být důležitá ?
Jak jednoduchá odpověď.
Ta informace pořád obsahuje jednu a tu samou věc, nebaví mě to poslouchat pořád dokola. Vlastně mě to už pěkně otravuje.
V televizi jsem nechal puštěný kanál, na kterém zrovna dávali Shreka a ovladač položil zpět vedle sebe.
,, Co to ? " nakrčil jsem obočí, když venku hlasitě zahřmělo a hned na to přestala hrát televize.
Vzal jsem ovladač a zkusil jí zapnout, bohužel bez výsledku.
Povzdechl jsem si, zvedl se z pohovky a šel si do kuchyně pro telefon, abych mohl zavolat kamarádovi v sousedství, jestli mu také vypadl proud.
Cink, cink
Ozvalo se ode dveří.,, Ale no ták. Teď nemám čas. " zamumlal jsem si pro sebe, mobil nechal mobilem a šel otevřít.
Když jsem otevřel, slušně jsem pozdravil i přesto, že jsem moc nadšený nebyl.
,, Dobrý den, přejete si ? ",, Zdravím. Ehm... " zasekl se.
Podle hlasu jsem poznal, že je to kluk. Měl velice příjemný hlas.
,, Mohl bych se u vás na chvíli schovat, prosím ? Váš soused mi řekl, že byste mi mohl pomoct. " pokračoval s nervózním tónem v hlase.
Já Taeyonga jednou zabiju.
Asi bych neměl, ale aspoň mi někdo bude dělat společnost, když vypadl proud.
,, Dobře. " usmál jsem se a pustil ho dovnitř.
,, Na jak dlouho si přejete zůstat ? " zavřel jsem dveře.,, Jak dlouho mě tu necháte. "
Pouze jsem přikývl hlavou, ale nevím jestli mě viděl, když je tu teď tma.
,, Mimochodem. " odkašlal jsem si a natáhl ruku před sebe.
,, Mé jméno je Ten. "Doufám, že stojí přede mnou, jinak by to byl menší trapas.
,, Já jsem Hendery. " chytil mou ruku a potřásl si sní.
Chvíli mezi námi bylo ticho, dokud ho Hendery neprolomil.
,, Hádám, že vypadl proud. "Neříkej, Sherlocku.
,, Mohu vám s tím pomoct. "
,, Opravdu ? "
Nic neříkal.
Asi přikývl k souhlasu.,, Dobře. Sklep je přímo tady. " otočil jsem se, nahmatal kliku a dveře od sklepa otevřel.
ČTEŠ
Criminal》Tendery [ ✔ ]
Random,, Říká se, že láska je slepá. " ,, V našem případě to není výjimkou. " • Cover by: me