『5』

125 25 1
                                    

    Když jsem se probudil, byl jsem stále na pohovce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    Když jsem se probudil, byl jsem stále na pohovce. Jenom s tím rozdílem, že jsem byl nahý a přikrytý teplou dekou. Jen jediná věc chyběla.

Hendery.

Pomalu jsem se posadil a obmotal kolem sebe již zmíněnou deku. Po vzpomínce na to, co se mezi němu stalo, jsem lehce zrudl ve tváři.

Možná víc, než lehce...

,, Hendery ? " zavolal jsem, aby mě slyšel kdyby byl náhodou ve sklepě nebo někde dál.
,, Hendery ? " zkusil jsem to znovu, ale nic.

Třeba šel nakoupit. Jo, určitě...

Zvedl jsem se z pohovku a šel do pokoje. Po cestě jsem trochu zavrávoral, ale to kvůli tomu, že se mi podlomily nohy. Naštěstí jsem to ustál a pokračoval v chůzi.

V pokoji jsem si vzal čisté oblečení a šel do koupelny, kde jsem se umyl. Jakmile jsem byl hotov, usušil jsem se a oblékl. Ze země jsem vzal deku, kterou jsem před chvílí kryl své nahé tělo a zanesl ji zpět do pokoje, z kama ji vzal Hendery.

Jak dlouho je asi pryč ?
Vrátí se vůbec ?
Co když mě jenom využil, měl se mnou sex a zase odešel někam dál ?

Rukou jsem si vjel do vlasů a kousl se do rtu.

Myslel ty slova vůbec vážně ?
Nebo mi je jen řekl, abych se s ním vyspal ?

A proč mi to tak vůbec vadí ? Vždyť ho znám ani ne týden.

Šel jsem do obýváku, sedl si tam na pohovku a pustil televizi. Chtěl jsem díky ní přejít na jiné myšlenky, ale to se mi ovšem nepodařilo. Pořád jsem na něj musel myslet.

,, Já ho miluju. " řekl jsem si pro sebe a rukou si zakryl ústa. Ani nevím proč...
,, Bože, já ho miluju. " zopakoval jsem a nahmatal mobil.

Co dělám ?
Vždyť ani neznám jeho číslo.

Mobil jsem položil vedle sebe a začal nervózně hýbat nohou.

,, Hendery ? " otázal jsem se, když jsem uslyšel otevírání dveří. Zvedl jsem se z pohovku a šel tam.

,, Už jsi vzhůru ? " promluvil na mě.
,, Myslel jsem, že to stihnu než se probudíš a udělám ti aspoň dobrou večeři. " oznámil mi a zavřel dveře.

Přišel jsem k němu blíž a pevně ho objal.

Hendery se zasmál.
,, To jsem ti tolik chyběl ? " zeptal se mě a volnou ruku dal na mé zády, aby mě mohl aspoň trochu objat nazpět.

,, Myslel jsem... " zarazil jsem se.

,, Co sis myslel ? " ruku, kterou měl na mých zádech, přesunul na mou tvář.

,, Myslel jsem, že si odešel a už se nevrátíš. " přiznal jsem a sklopil hlavu.

,, Ach, Tenie. " pustil tašku a teď už mě pořádně objal.
,, To bych neudělal, já takový nejsem. " ujistil mě.

Criminal》Tendery [ ✔ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat