בנימין נתניהו

269 10 5
                                    

זהו אני, בנימין "ביבי" נתניהו, והנה אני מנסה לשרוד עוד יום בעולמי כאשר אני גם מנסה לשלוט במדינה בו זמנית.
כל יום אותו דבר; שרה פשוט זורקת אותי מהבית כי היא כבר לא מסוגלת לשמוע אותי מתלונן על כתבי האישום שלי ועל מה שהתקשורת מדברת עליי כל הזמן. יאיר פשוט מנסה לשמור פרופייל מזויף מכיוון שהוא יודע שעמוק בפנים הוא רק רוצה 'clout' בקהילת הטוויטר כבן של ראש ממשלת ישראל.
והכי גרוע, מה שהכי שנוא עליי, או בעצם זהו אדם; יריבי ממפלגת כחול לבן בני גנץ.
את האמת שאני באמת לא מבין למה הוא נכנס למועמדות. מי ייבחר באדם כה מגמגם, זקן ועם שקיפות עולם כלל לא מדינית? מי הוא חושב שהוא בכלל? פשוט אדם סתום שאפשר לדרוך עליו בקלות כמו נמלה קטנה. שמאלני מסריח אוהב מחבלים.

"ביבי אהובי!" צווחה שרה, אישתי, "שמעתי שפותחים לך תיק חדש. השמוקים האלה החליטו לקרוא לו הפעם 'תיק 8000'. כוס אמא שלהם. איך הם מעזים לעשות דבר כזה? כולם יודעים שביבי שלי לא עשה כלום והתקשורת כלל לא אמינה."

"שרה אישתי אבל את יודעת שאלה רק שקרים שהשמאל ממציא, נכון? הרי למה את חושבת שאני הסתכסכתי בלולאה כזאת? אני כלל לא אשם והם פשוט משקרים כדי שיצביעו לגנץ, האומלל הזה."

"אבל, חומד, אני יודעת שאתה לא תיתן להם לצאת מזה ככה! בן אדם משכיל שכמוך יודע טוב מאוד מה עושה."

אחרי מילים כאלה שיצאו מהפה, הבנתי שאני מחוייב לעשות שינוי, אבל הכעס כרגע משתלט עליי. אני צריך לצאת ולנשום קצת. שמתי מעיל כבד ועבה, משקפי שמש וכובע כדי להחביא את עצמי מהציבור, ולקחתי איתי את הארנק שלי. פשוט דפקתי חזק את הדלת בלי להגיד להתראות והחלטתי ללכת בכיוון ישר, פשוט לא היה לי אכפת לאן ללכת.

אחרי רבע שעה בערך, התחיל לטפטף, ולאחר מכן התחיל לרדת גשם חזק. לצערי לא הבאתי מטרייה וידעתי שאני ארטיב כולי אם אני אשאר בחוץ, ולמזלי הייתי בדיוק מול בר. 

כשנכנסתי לבר לא היה אף אחד בשיט. אולי בן אדם שהיה כה שיכור שפשוט דפק שנ"צ, או אם אני טועה אז הוא בטח התמוטט מסיבות לא ידועות. אה, והיה עוד מישהו מכוסה בדיוק כמוני, בכלל, עם אותו מעיל, משקפי שמש וכובע! אבל למרות זאת החלטתי לשבת עדיין רחוק, ליתר ביטחון.

"מה תרצה אדוני?" שאל אותי הברמן, "סתם, זרוק לי איזה בירה או משהו, אבל חזקה. אני רוצה לשכוח מדברים שקרו לי בזמן האחרון"

"דליריום טרמנס בדרך" אמר הברמן

"דליריום טרמנס? מה זה החרא הזה?" שאלתי

"הבירה הכי טובה שיש לנו פה, איכותית וחזקה. אני רואה את המבט שלך ואני מבין שאתה רוצה פשוט לשכוח מהחיים שלך היום"

"כן כי זה מה שאמרתי לך לפני דקה"

"בסדר, בסדר, קח" וזרק עליי את הבירה (כמעט נשברה, אגב), וחזר לנקות כוסות.

התחלתי לשתות את הבירה שהוא נתן לי. הממ. הוא באמת צדק. איכותית וחזקה... וטעימה מאוד! מסתבר שהיום הזה לא ייגמר כזה רע אחרי הכול.

מולי היה שלט טלוויזיה, ואחרי זה קלטתי שיש טלוויזיה ענקית מאחוריי, ואז חשבתי לעצמי, למה לא להדליק ולהנות מהבירה הנפלאה הזאת?

כאשר הדלקתי את הטלוויזיה, זה פתח לי בערוץ 11 בחדשות הלילה והייתה כותרת בגדול שבה היה כתוב:

"בנימין נתניהו מואשם שוב ונפתח לו תיק פלילי נוסף - תיק 8000"

ומאז אני פשוט לא יכולתי יותר. דמעה זלגה לי בלחי. אני ידעתי שפשוט לא יכולתי לעמוד בתפקיד הזה יותר. קפאתי במקום והרגשתי סחרחורת גדולה. הראייה נהייתה יותר ויותר חשוכה, ופשוט חיכיתי לדבר הנורא ביותר. כל דבר, שיהיה, כבר לא אכפת לי יותר.






המנדט (כשגנץ הכיר את ביבי)Where stories live. Discover now