"Med, I'm sorry."

160 12 0
                                    

7.1
"Hmm..Tev taisnība." puisis pakasot galvu sacīja. "Kad viņa atgriežas lūdzu mēģini viņai izskaidrot situāciju. Es tiešām nevēlos, lai mūsu draudzība sabrūk viena pārpratuma dēļ." sacīju. "Es mēģināšu." puisis uzsmaidot atbildēja. "Paldies. Būšu Tava parādniece. Ganjau vēl kādreiz saskriesimies." iesmejoties sacīju liekot arī puisim iesmieties. "Tad jau tiekamies skolā." Teilors sacīja un aizvēra durvis. Ārā jau bija satumsis tāpēc devos mājas kur joprojām ballīte ritēja pilna sparā. Ieejot istaba es aizslēdzu durvis un iekritu gulta.
*
Spožie saules stari iespideja mana istaba, kas lika man atvērt smagos plakstiņus. Mājā valdīja klusums. Izkāpu no gultas un devos uz vannasistabu. Iegāju silta vanna. Joprojām domas klīda pie Džastina. Kāpēc viņš vienkārši nevar samierināties, ka Harieta ir mana draudzene? Vai fakts, ka esam draudzenes viņam kaut ko maina? Lai viņš dzīvo savu dzīvi. Man ir mana un es to dzīvošu kā vēlos un ar kādiem cilvēkiem vēlos. Harieta ir mana draudzene un būs. Izkāpjot no vannas es ietinos baltajā dvieli un gāju uz istabu. No skapi izvilku melnas ādas bikses, rokā džemperi un baltas adidas kedas. Kad biju apģērbusies es izžāvēju savus matus un tos sataisīju copē. Uzkrāsojos un paņemu savu telefonu kurš kopš vakardienas atradās uz naktsgaldiņa. Man bija vairāki neatbildēti zvani no Harietas un no Teilora. Dīvaini..Teilors nekad mūža man nav zvanījis. Sākuma atradu Harietas numuru un pieliku telefonu pie auss cerība, ka Teilors viņai ir izstāstījis kā bija patiesība. "Med, lūdzu piedod! Man nebija taisnība. Es kļūdījos." Harietas balsi varēja dzirdēt nožēlu par to, ka sakliedza uz mani. "Hara, viss labi. Tu esi mājas?" jautāju jaunietei. "Jā." meitene iesmejoties atbildēja liekot man pasmaidīt. "Es izdzīšu no mājas visus tos pajoliņus un iešu pie Tevis." sacīju un noliku klausuli. Priecājos, ka beidzot viss ir nokārtojies. Vairs nepieļaušu, ka mani ar Harietu sanaido. Telefonu ieliku bikšu kabatā un pametu savu istabu aiz sevis aizverot durvis. Māja joprojām smirdēja pēc cigaretēm un alkohola. Pa visiem mājas stūriem kāds bija atlūzis. Pa vienam visus sāku dzīt āra no mājas, lai es vēlāk varētu visu uzkopt.
*
Domas?👑

Huligāns un lēdija|✔️Where stories live. Discover now