I lost her..

136 10 0
                                    

11.1
"Skaisti spēlē." sacīju liekot puisim noraustīties. "Medison?" puisis ieraugot mani likās pārsteigs. "Mums vajadzētu parunāt." atceroties iemeslu kādēļ nācu šurp sacīju liekot puisim nolikt ģitāru. "Nāc apsēdies." puisis norādīdams uz vienu no pufiem sacīja. "Es pastāvēšu." sakrustojot rokas virs krūtīm sacīju. "Labi. Kā vēlies." puisis mierīgi atbildēja un iekārtojas ērtāk. "Runa būs par Harietu. Ītan, kādēļ Tu vēlies viņai ieriebt? Ko viņa Tev ir nodarījusi?" jautāju puisim. "Es nevēlos nevienam ieriebt.. Vienkārši nevēlos viņu pazaudēt. Taču es viņu jau esmu pazaudējis." puisis nopūšoties sacīja liekot man apmulst. Vēl vakar viņš skūpstija mani un saka, ka viņu mīl. Viņš vispār domā līdzi ko runa? "Ītan, Tev vispār ir loģiskā domāšana? Tu viņas klātbūtne skūpstīji mani un saki, ka viņu pazaudēji?" mēģinot nekliegt sacīju. "Medison, es saprotu, ka esi dusmīga par skūpstu, bet tavs brālis gribēja, lai tevi un Harietu sanaidoju. Es Harietu mīlu. Taču tici. Es nevēlējos viņu pazaudēt. Patiešām." Ītans mēģinot mani pārliecināt paskaidroja. "Tu zini, ka viņa tevi ienīst?" jautāju jaunietim kurš bija seju saķēris seju savas plaukstas. "Es zinu, zinu. Es visu esmu salaidis dēlī. Lūdzu parunā ar viņu. Man viņa ir svarīga." Ītans sacīja liekot man nopūsties. "Labi. Es parunāšu ar viņu, bet ja vēlreiz, kas tāds atkārtosies, nožēlosi." skarbi nomurmināju un devos prom nesagaidot nekādu atbildi no puiša. Lejā joprojām bija tas puisis kurš iepriekš bija nejauks un skarbs. Nepievērsu viņam nekādu uzmanību un devos ārā no Ītana mājas. Ejot atpakaļ pie Harietas es aizdomājos par Teiloru. Vai skūpsts bija nopietns? Vai es viņam tiešām patīku? Šie neskaidrāmie jautājumi jauca man prātu. Viss bija sagriezies kājām gaisā. Nemanot biju jau pie Harietas mājas. Durvis atvēra Harietas mamma. Viņa ir ļoti jauka un sirsnīga. Arī Harietas tētis ir ļoti jauks un laipns. "Sveiki. Es pie Harietas." sasveicinājos un devos uz Harietas istabu. Harietas istaba arī bija Teilors. Es izlikos, ka nekas nav noticis un sasveicinajos ar draudzeni. "Akdievs, Tu nespēsi iedomāties, kas notika!" meitene iespiedzoties sacīja. Viņas acis mirdzēja.
*
Domas?👑

Huligāns un lēdija|✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora