backgroud

63 5 2
                                    

Za časů prvního mistra spinjitcu vše bylo krásné. Nic jako teď. Město, jménem Ninjago rostlo do jiné míry a proto, když se objevila již dávno stará hrozba, vždy tu byli ninjové, kteří toto město chránili.

Mistr, nejmladší syn prvního mistra ve svém stáří našel a dal dokupy čtyři ninji. Kaie, syna mistra ohně, Cole potomek mistra země, Jay od mistra blesku a Zane, kluka co byl zvláštní, ale pocházel od mistra ledu. Vše se změnilo, když hledali zeleného ninju, nástupce prvního mistra (zlatého), který měl porazit Lorda Garmadona pána temnot, nejstaršího syna prního mistra.

Jaké bylo překvapení, když zrovna zeleným ninjou byl samotný Lloyd Garmadon, syn Lorda Garmadona a vnuk prvního mistra spinjitzu. Tým se rozrostl o jednoho a následně ještě o jednoho člena. Nya sestra Kaie, nebo-li dcera mistra vody.

Tito niniové chránili město. Lloyd byl mistr, po tom, co hledali mistra Wu. Město se postavilo, pak leželo v troskách, ale pokaždé se zvedlo zpět na nohy

Ale nikdy neměli klid. Pokaždé za rohem na ně číhalo zlo, tomu nebylo ani teď. Po odehraní bitvi mezi Oni, hadí čarodějnicí číhající na pomstu Wuovi a snaze osvobodi Zana od zapomnění, vzpomenout si kdo je, a že není ledový císař. Teď na ninji čekal jen klid a mír. Ale ne na dlouho.

Temnota se vždy odněkud vynoří, číhá všude. Historie tohoto města je velmi obsáhlá, tak jako historie ninjů.

Není to tak dávno co se vrátili z Nezemě. Lloyd měl hlavu v oblacích a taky plnou obav. I kdyžyslel na Akitu, která tam zůstala, věděl, tušil, měl divný pocit, že se něco stane a bude to to jediné co se v jeho životě stane. Byl pořád jak na nožích. Vše ho vystrašilo i malý vtípek od Kaie. V noci se mu zdálo jak uvízl v Nezemi, byl tam s Akitou a potom.... Fialová záře energie odhodila Akitu ke skále. Ze stínů se vynořil Lloydův otec, Lord Garmadon. Začal se smát. A potom se obhevili v Ninjagu. U opuštěného Kryptária, jako tenkrát, když ho oživila Harumi. Lloydova enrgie přestala fungovat, neposlouchala ho. A potom.... Se probudil z tohoto příšerného snu.

Vítám vás u mé nové knihy na Ninjago. Doufám, že se vám bude líbit tato kniha a zatím pa.

Nahoře či tady dole je trailer na tito knihu, který jsem dělala, najdete ho i na mém YT účtě jménem Lady Ver

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secret BreakKde žijí příběhy. Začni objevovat