Kapitola 1

71 3 0
                                    

Samé zklamání
Jen tak jsem si cestovala ve hvězdách, galaxií a světech, když jsem narazila na svět, který mě zaujal. Viděla jsem tam krásnou přírodu, zvířata a "lidi". Rychle jsem tam letěla, ale když jsem tam přilétla tak mě čekalo zklamání. Lidé byli hamižní a zlý, ale našli se i hodní, ale velmi zřídka. Když jsem poprvé stoupla na zem, ihned jsem zahlédla děti. Rozeběhla jsem se za nima a chtěla jsem si snyma hrát a zavolala jsem na ně " Ahoj děti můžu si hrát s váma". Ale děti mě nevnímali, tak jsem zavolala znova "Haló děti můžu si hrát s váma", ale furt nic. Tak jsem si řekla že jim ukážu co umím a činila jsem se děti se o mě začali zajímat a pozorovali mě. Ale zahlédl to jeden z rodičů a děti ode mě odvedl a jsem byla zase sama. Putovala jsem dál tím světem, když jsem narazila na velké město. U toho města byla cedule a nápis Noxus. Přistála jsem na zem a šla si to město prohlédnout. Ale v tom městě si mě každý prohlížel, ale já jsem nevěděla proč. Když jsem zaslechla šeptání "Co to má za divné vlasy" a druhá říká že "Vzdiť jí v těch vlasech poletují hvězdy". Já jsem se začala bát tak jsem si vzala kus hadru a vlasy si schovala. Zachvíly městem procházela stráž a já se začala bát čím dál víc, ale ta stráž kolem mě jen tak prošla a já si oddechla. Ale najednou se po mě rozběhli a já jsem musela znovu utéct. A byla jsem zase sama.

League of Legends příběh ZoeKde žijí příběhy. Začni objevovat