Kapitola 2

42 3 0
                                    

                     Nový kamarádi
Putovala jsem tím světem dál a narazila jsem na další vesnici a řekla jsem si že se tam zkusím podívat. Vyklouzla jsem opatrně do vesnice je bydleli tam Yordlové. Narazila jsem na hospodu a začalo mi bručet v břiše. Tak jsem šla dovnitř, když jsem vešel všichni se na mě dívali. Tak jsem si sedla a objednala si jídlo, tak ho přinesli a já ho pomalu snědla. Ale pak přišel hostinský, abych zaplatila, ale já jsem neměla peníze. Když tu chvíli si na druhé straně hospody ztoupla nějaká osoba a řekla "Já to za ní zaplatím" a přišla ke mě. Byla to dívka jménem Tristana. Říkám jí "Proč si to pro mě udělala" a Tristana řekla "Ráda pomáhám lidem, kteří to potřebují". Zoe se usměje a povídají "A Tristana nechceš si se mnou hrát" a Tristana odpovídá "Jasně a kam půjdeme". Zoe se pak ptá "Já nevím já to tady neznám to musíš určit ty". Tristana říká " Znám jedno místo kde si můžeme hrát, ale potřebujeme k tomu víc lidí". A Zoe se ptá "A jak se to místo jmenuje" a Tristana odpovídá  "Místo se nazývá Liga". Zoe se ptá "A co se tam dělá" a Tristana odpovídá "Tam se bojuje proti druhému týmu, ale říkám  potřebujeme více lidí". Zoe nadšeně říká "Jo jo tam chci". A tak jsme se vydali hledat další lidi. Tristana mě seznámila s Lulu, Poppy a s Amumačem. A vydali jsme se na cestu k Lize. 

League of Legends příběh ZoeKde žijí příběhy. Začni objevovat