Prolog

118 8 3
                                    

Byla noc, měsíc a hvězdy ozařovali na některých místech části lesa a někde zase nedosáhly kvůly velkým vysokým stromům. Dešťové kapky kapaly všude kolem.
Najednou se černou tmou míhly postupně tři siluety koček. Les byl tichý až na zvuky dopadajícího deště a veškerá zvěř už spala.
Malá bílá kočička zvedla hlavu a tázavým tónem pronesla ,,myslíš, že něco najdem?..", tmavý kocourek se ohlédl na bílou kočku a váhavě pronesl ,,budem v to muset doufat...".
Bílá kočka jen mlčela, zrzavá kočička si kousek za nimi jen potichu povzdechla, kocourek zase odvrátil pohled před sebe a s uhlazenou srstí po které mu stékali kapky vody pokračoval se svýmy sestramy v cestě.
Po nějaké chvilce se zrzavá mourka ozvala ,,a co se na chvilku usídlit támhle?" ukázala čumáčkem na díru ve stromu kolem které téměř nepršelo.
Bílá kočka si s tmavým kocourkem prohodili pohledy ale nakonec kývl hlavou zachvěl se ale hned na to pronesl ,,myslím že nám to na noc bude stačit... Budem doufat v to, že brzy déšť ustane a my budem moct pokračovat v cestě".
Obě kočky kývli.
Všichni tři šli k velkému obrovskému dubu s dírou, lehli si do něj a po dlouhé dobé, i po ritmyckém bubnování kapek vody z deště, všichni tři klidně usly.

_______________________________________

Noooo.... Tak tu máte prolog, sice to vypadá že budu dle tohodle vydávat kapitoly často ale... Ne ne. Toto je 'jen' PROLOG! Kapitoly hodlám dělat sto-pro delší!
Ať to čtete kdy to čtete.....
Saynara.

(244)

Warrior cats - Pátý klan?Kde žijí příběhy. Začni objevovat