(Varning för dåligt språk)
In kommer ......... Pappa. Hur kom han in pappa är ju och handla..... aha han kanske har kommit hem.
Jag vet ju att pappa inte vill att jag ska träffa någon. Han kommer säker inte tycka om detta.
- Vad händer här då?!
-inget, jag lovar pappa
Felix som inte hade någon tröja glömde den och gick ut ur mitt rum sen ut ur huset.Jag tänkte inte mer på det och lyssnade på pappa.
- Jag ju sagt att du inte får träffa någon.
-varför kommer det säg att Omar får det och inte jag?
-För att han är kille och är känd så det är inte så säkert att han blir ihop med någon.(jag tycker inte detta jag bara skrev vad normerna säger)
- Ahh tack så jävla mycket pappa, så bara för han är kille så får han träffa vem fan han vill.
- Du svär inte i mitt hus.
-HEJDÅ!!!sa jag och stormade ut ur huset.
Jag slog in Felix numer,070*****60
-Hej det här är Felix Sandmans telefon vad är det som gäller.
-Hej! Det är Lydia. Får jag komma över till dig?
- Ja såklart, men jag har en fråga ?
-okej fråga på.
- Jo, vad var det som hände hos dig? Och förlåt att jag gick!
-Är det okej om jag berättar det hos dig?
-Såklart, du kan komma när du vill
-Okej! Hejdå
-Hejdå!
Efter 5 minuter så var jag hos Felix.
Felix perspektiv
Efter 5 minuter så ringde det på dörren.
- Jag kommer.
Jag tog upp Dante i famnen, och öppnade dörren.
-Hej! Kom in. Sa jag och kramade Elin
-Hej! Vill du att jag ska berätta nu eller senare?
- Inte för att låta desperat men nu!
-Haha, Jo det är så att min pappa har sagt att jag inte får bli ihop med någon för att han är rädd att jag ska bli sårad, för att för ett år sen hade jag en pojkvän. vi älskade varandra jätte mycket, men en dag så ringde en tjej som frågade om jag var ihop men den här killen och ja svarade ja. Då berättade hon att min pojkvän hade varit ihop med henne medans vi var ihop men hon visste inte att han hade en till tjej. Så jag gjorde så slut, men jag grät i en vecka typ. så pappa är jätte rädd för att det ska händ igen. men Omar får bli ihop med vem han vill för att han har inte varit med om något sånt, så då blev jag förbannad på pappa.
- Jag måste berätta en sak jag också det är så att Omar får inte bli ihop med vem han vill. Det är så att alla i bandet får inte bli ihop med någon i våra familjer. Det är en lag i vårt band!
Jag kände hur det hög till i mig när jag berättade det för Lydia. Jag såg också på Lydia hur ledsen hon blev.
- Va varför?
-Det han vi i bandet och Daff bestämt.
-Nu ska vi inte tänka på såna saker Felix, nu tycker jag att vi ska kolla på film. Vi satt på någon romantisk film kommer inte ihåg så mycket av den för vi låg mest och kollade in i varandras ögon. När halva filmen gått så vad det en kyss scen då automatisk så åkte våra kroppar närmre och närmare och tillslut när jag inte årkade att hålla i mot så pressade jag mina läppar mot Felix läppar. Filmen, ja hela världen suddades ut och det var bara han och jag. Jag tror att kyssen varade i minuter nej timmar. Tillslut så separerade våras läppar och någon kom ut ur Felix mun
-Jag tror jag är kär i dig.
********************************
Hej! Nu äntligen kommer kapitel 3 upp. Kapitel 4 kommer snart. Så pussisar och kramisar som min kompis brukar säga. Och ställ gärna frågor om hur ni vill att 4 kapitelska handla om och så om vad det ska hända i framtiden. SNÄLLLLA !!!!!!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
You changed my mind
FanficLydia, Omars syster bor i Spanien sen hon var 5 år. När hon flyttade hem till Sverige så träffar hon en viss Felix Sandman. Blir hon kär eller inte i honom? Vad händer när han får reda på att Lydia har en hemlighet? Läs så får du svaren.