#3 Nejsou to náhodou oni...

546 34 4
                                    

Když jsme konečně vyrazili tak jsem musela celou cestu koukat na instagram jestli nepřidali fotku kde jsou...zatím nic. Ale jak jinak v polovině cesty dostala Kája hlad takže jsme šli do nejbližšího obchodního centra a sedli si do mekáče. Když Kája jedla já koukala po lidech kolem. Nic zajmavého, ale najednou jsem si v dálce všimla skupinky kluků připadali povědomí a když jsem viděla že v ruce drží kameru udělal se mi knedlík v krku. Nebyla jsem si úplně jistá že to sou oni teda až do chvíle než byli blíž jejich originální účesy bych poznala všude xd. Strčila sem do Káji ,,Hele Kájo to jsou asi oni'' ,,Kde ?'' ,,Počkej za chvíli půjdou kolem''. Když už byli dost blízko uvědomila jsem si že jsou čtyři Dejzr,Mattem,Moon a kluk kterého jsem neznala. ,,Hej Májo jdem za nima'' ,,Já nevim nebude to divný'' ,,ale prosimtě'' chytla mě za ruku a táhla mě za nima.
(J-já,K-Kája,D-Dejzr,M-Mattem,V-Vitaa,S-Samuel aka Moon)
K-Ahoj vy jste Dejzr,Mattem,Moon a...
V-Vita
K-Jó promiň tebe neznám
K-Doufám že nevadí že vám tykám
D-Ne jsme zvyklí
K-Jó mimochodem tohle je Mája ona se trochu stydí
J-A..Ahoj
V-Ahoj
M-No holky jdete na dnešní sraz
K- Jo šli jsme tam a po cestě jsme se zastavili tady
S-Dúfam že u nás máte odbery
K-Tak samozrejme

Mezitím co se s nima Kája vybavovala jsem si našla Vitu na youtubu a dala mu odběr, a pak jsem si ho našla I na instagramu a tam jsem ho taky začala sledovat .Jemu zacinkal mobil on se na něj podíval a pak se podíval na mě já se začervenala a pousmála jsem se on se taky pousmál a začal mě sledovat na spátek.

M-No nic tak my už asi půjdem uvidíme se tam
K-Tak jo zatim ahoj
J-Jo a..ahoj
D-Vito tak jdeš
V-Co..jo jasně

Vita se na mě usmál já na něj taky usmála a pak odešli. ,,No Májo ty se nezdáš'' ,,Co ?'',,Dobře tak Vita je tvůj'' ,,Co to zase meleš radši už poď'' .Po cestě mi zazvonil mobil podívala jsem se na oznámení a musela jsem hrozně zčervenat protože si toho všimla Kája
,,Copak ty naše rajčátko kdopak ti napsal'' ,,Nech toho nikdo'' ,,Takže Vita hmm( ͡° ͜ʖ ͡° )'' ,,Možná ale i kdyby tak ti do toho nic není'' ,,Klídek aby si teď nezezelenala a nestal se z tebe Hulk'' tomu jsme se musely obě zasmát. Pak bylo zase ticho a ano Kája měla pravdu byl to Víťa.

Takže další díl hotov just enjoy xd a  jdeme pokračovat 💕😂

Stolker (Vitaa & Já)[Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat