Doběhly jsme tam asi 2 minuty před začátkem a kolem kluků už byl houf dětí. Když si nás všimli tak nám zamávali a vydali se za náma. Ale věc co mě nejvíc trápila nikde tam nebyl Vita. Přišel ke mně Mattem a řekl :,,Víťa říkal že za nim máš jít'' a ukázal k nejbližšímu domu u kterého stál Vita. ,,Nenech se znásilnit'' řekl Dejzr a zasmál se ,,Drž hubu Dejzre'' řekl Mattem a dal mu facku ,,Tak sorry ale u Vity nikdy nevíš'' a tomu se zasmál I Samuel. Rozeběhla jsem se za Víťou a málem jsem do něj nabourala ,,promiň'' ,,dobrý'' a oba jsme se zasmáli ,,co že tam nejsi s nima ?'' ,,říkal jsem že si na tebe udělám kdykoli čas'' ,,to je hrozně cute'' ,,A taky se tě chci zeptat jestli bys za náma třeba zítra nebo I dnes nepřijela k Mattemovi budeme tam všichni 4 a můžeš vzít I Karlu'' ,,Tak jo je sice divný jít teoreticky k úplně cizím lidem domů ale já ti důvěřuju'' ,,super pak mi řekneš jak to dopadlo a teď mě omluv jdu za zbytkem'' objal mě a vyrazil za klukama. Došla sem za Karlou a všechno jí řekla byla úplně nadšená a hned volala rodičům když jí to rodiče dovolili zavolala jsem I já. Po dlouhém smlouvání mi dovolili dokonce I u Karli přespat (řekla jsem jim že jdu ke Káje domů) Šla jsem za Vitou on se podíval a řekl ,,omluvíte mě na chvíli'' zvedl se a začal se ptá ,,tak co ?'' ,,můžeme obě a vím že je to moc ale obě máme povolenou I přespávačku ale to jsme se dohodly že půjdeme ke Káje'' ,,a proč byste nepřespali tam s náma ?'' ,,Neber si to zle Vito ale přece známe se jenom den'' ,,Prosím Máji noták'' povzdychla jsem si ,,Dobře pokud to nebude vadit klukům'' ,,Hned se jich zeptám'' a odběhl. Řekla jsem to Karle a ta byla úplně nadšená. Po chvíli se Vita vrátil a řekl že klukům to vadit nebude že budou rádi alepsoň nebude nuda. Řekla jsem že si s Kájou musíme doběhnout pro věci a že se pak sejdeme tady Vita přikývl a rozloučil se.
Tak další kapitola za námi a spousta před námi 💕😂
ČTEŠ
Stolker (Vitaa & Já)[Pozastaveno]
FanficCo se může stát když se rozejdete se ze začátku nevině vypadajícím youtuberem? (VAROVÁNÍ-předem se omlouvám za gramatické chyby.Nepíšu diktá z čestiny ale příběh pro pobavení🙃. Díky za pochopení a enjoy💕)