Vstala jsem asi o půl hodiny dřív tak jsem šla si dát studenou sprchu,abych se probrala. Po sprše jsem šla ke skříni kde jsem se převlékla. Jesie vstala 6 : 48 dala si studenou rychlou sprchu. Převlékla se a a šli jsme na rozcvičku.
Na rozcvičku jsme přišly včas. Rozcvička skončila v 7 : 15. Po rozcvičce jsme šli do pokoje. ,,Jesie za chvíli by měl přijít ten vedoucí taboru ne?zrovna jsem to dořekla a on zaklepal na dveře.
,,Dobrý den za chvíli bude snídaně po snídani k vám zase přijdu."dořekl a jako předtím odešel.
Za chvíli jsme šli na snídani moc dlouho jsme nečekaly. K snídani jsem jsem měla müsli s mlékem. Jesie si dala rohlík se salámem. Po snídani jsme šli do pokoje.
Po chvíli by měl přijít ten otravnej vedoucí. Sotva jsem si to dořekla v hlavě a on zase přišel.
,,Dobrý den za chvíli bude vibíjená tak se klidně převleče a přijďte budeme hrát úplně všichni."dořekl to a zeptal se na dotazy.
,,Já mám dotaz. Musíme hrát všichni??" Podívala jsem se na něj tím pohledem že se mi nechce.
,,Ano"dořekl to a já jsem si v duchu řekla
,, Ježíši Marina to si ten vedoucí že mě dělá prdel ne? Já nějakou zasranou vybíjenou hrát nebudu.Bohužel na tu vybíjenou jsem šla.
Ale byla jsme za to ráda protože jsem potkala nádherného kluka :
Hnědé nádherné vlasy modré oči a nádherná sportovní postava prostě byl úžasný.Po vybíjené jsem šla do pokoje totálně zamilovaná do toho kluka jsem si lehla na postel když zrovna přišel ten vedoucí a říkal zase.
,,Dobrý den za chvíli bude oběd ať vám chutná !!dořekl a já jsme si řekla doufám že tam potkám toho kluka.
Na obědě jsme čekaly hodně dlouho , ale zase mě to nevadilo , protože ten kluk tam byl. Jak jsme přišly na řadu byly brambory s řízkem bylo to celkem dobré, ale já jsme nemohla strážit oči od něho jenže on pak odešel takže jsem už Jesie poslouchala. Po obědě jsme šli do pokoje.
V pokoji jsem nemyslela na nic jiného než na něj. Já nevím mě ten kluk motá hlavu já vím nikdo nemůže za to že musí být tak hezké já prostě nemůžu myslet na něco jiného než na něj asi to šlo na mě vidět. Ještě že byl odpolední odpočinek protože jsem mohla na něj jenom myslet. Jenomže ten odpočinek rychle skončil. Přišel tam ten vedoucí a říkal.
Dobrý den po obědě jste měly odpočinek a po odpočinku bude venku sraz co tam vše budeme dělat tak si povíme potom. Jak půjdete do pokojů tak asi v 6 : 00 bude večeře po večeři jdete do pokoje a tam si můžete dělat co chcete."dořekl a odešel.
My jsme šli na ten jejich největší trávník. Kde jsme se všichni seznámily a podaly si ruku jak jsem si podala ruku s tím klukem tak se my sevřelo srdce kvůli tomu že se na mě usmál. Měli jsme si udělat skupinky byla jsem s tím klukem a s Market oni říkali jak se ten kluk jmenuje ale já js byla tak zamilovaná že jsem neposlouchala dobře bylo že nás tým vyhrál. Já jsem se smutkem šla do pokoje kde jsem málem nedýchal kvůli tomu klukovi.
,,Jesie víš jak ten kluk byl v našem týmu ne?"zeptala jsem se.
,,Jo vím co s ním."odpověděla
Víš j já ne nevím jak se j jmenuje."zakoktala jsem.
,,Myslíš ??"
,,Asi jo já jsem nedávala pozor víš."
,,Tak jakého myslíš popiš my ho."
,,No hnědé vlasy modré oči a sportovní postavu."
,,Jo to je on."Po chvíli kdy jsme tam seděly jako debilové. Jsem šla do sprchy. Jak jsem vylezla tak jsem se převlékla a čekala jsem jak vyleze Jesie ze sprchy.
Četla jsem si knihu a pak jsem hrála na mobile. Jak šla Jesie spát tak jsem šla taky
|Máte tady další kapitolkuu. Líbí se vám ? Mate tady první celkem dlouhou kapitolku.
Vaše žužu🍬|