tesadüfün böylesi

164 3 2
                                    

Yine herzamanki gibi rutin bir sabaha uyanmıştım...

Kahvemi bitirip sporumu yapmak için sahile inmiştim.Kulaklıklarımı takıp herzamanki gibi sporumu yapmaya başladım.1 saatlik tempolu yürüyüşün ardından dinlenmek için deniz kenarında bir banka oturdum.Elimdeki su şişesinin kapağını açıp henüz daha bir yudum içebilmiştimki arkamdaki yoldan gelen sesle yarıda kaldı.

Acı acı fren sesi duydum sonrasında arabanın birşeye çarptığını,kafamı çevirmemle yerde kanlar içinde yatan adamı görmem pek zor olmadı.Hemen adamın yanına koştum adamın etrafını çeviren insanlardan yanına ulaşmam epey zor oldu.Yanına gittiğimde önce yaşayıp yaşamadığını anlamak için nabzını  kontrol ettim.Yaşıyordu ama nabzı çok yavaşdı kalabalığa doğru kafamı  kaldırıp ''biri hemen ambulansı arasın hemen ! ''diye bağırdım aralarından 40  yaşlarında br adam  hemen telefona sarılıp yol tarifi vermeye başladı .

15 dk sonra ambulans geldi ambulansdaki görevlilere hastanın durumunu anlatıp ILGAZ hastanesine gitmelerini söyledim.hastanenin acil kapısına geldiğimizde hemşire ve doktorlar bekliyordu hemen hastayı ameliyathaneye  götürmelerini söyleyip aralarında gözüme kstirdiğim stajyerede önlüğümü getirmesini söyedim.

2 saat sora...

Uzun ve zor bir ameliyattı  ama yinede başarılı geçmesinin verdiği sevinçle ameliyat haneden derin bir oh çekip çıktım.Kapıda hastanın ne bir yakını nede onu soran kimse yoktu.Garip kimesi yokmuydu acaba neyse belkide daha haberleri olmamıştır hastanedeki görevlilerden hastanın yakınlarına ulaşmalarını istedim ve odama çıktım.bu gün tatil günümdü ama ben yine hastanedeydim ne garip ne olurs olsun beni en çok burası yoruyor ama en çokda burada huzur buluyorum .

-tık tık tık

-girin

-idil hanım hasta kendine gelmeye başladı.haber verilmesini istemişsiniz.

-evet,teşekkür ederim ben ilgilenirim.

Saate baktığımda ameliyatın üzerinden 12 saat geçmişdi galiba baya güçlü bir bünyesi vardı.Kontrol için odaya girdiğimde uyuyordu.kontrol bittiğinde herşey gayet normal görünüyordu tabi uyanmadan bunu bilemeyiz. Akşam güneşinin son saniyeleri adamın yüzüne vuruyordu ve inanılmaz bi çekicilik katıyordu ona.Siyah  gür saçları onlara eşlik eden siyah kaşları sanki özenle yaratılmışlardı.Tabi esmer tenide bunlara ayrı bir hava katıyordu. Beni düşüncelerimden sıyıran hemşirenin sesi oldu.

-idil hanım hasta yakınlarına ulaşmammızı istemiştiniz dışarıda hastın yakını olduğunu söyleyen bir beyfendi var sizinle görüşmek istiyor.

-teşekkür ederim hemen geliyorum.

Elimdeki hastanın dosyasını masanın üzerine bırakıp dışarı çıktım.İleride camın kenarında biri vardı hasta yakını oldğunu düşünerek yanına gittim.tam sesleneceğim sırada adam bana doğru döndü.Ve bana doğru dönmesiye başımdan aşağı kaynar sular dökümüştü.Bu sen olamazsın değilmi dilimin döndüğünce birşeyler söylemeye çalıştım.

-s s sen. Ne işin var burada !

-selam idil görüşmeyeli uzun zaman oldu değilmi ?

Bu bir rüya  ve ben birazdan uyanmalıyım öyle olmalı allahım  lütfen rüya olsun bu kadarına hazır değilim henüz...

pardon ! size aşık olabilirmiyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin