babamın hayalleri

72 4 0
                                    

umarım hikayemi beğenirsiniz arkadaşlar daha yeni ve acemi olduğumdan yaptığım hataları ve hikayem, değerlendirirken bunu göz onünde bulundurun hepinizi seviyorum :) 

5 yıl önce....

'idil hadi kızım kalk artık bak ilk günden geç kalacaksın okulunu sonra babanla uğraştırma beni 'diye tepemde söylenen annemin sesiyle güne uyandım ah ne hoş.Yataktan kalkıp kazanmama rağmen hiç ama hiç gitmek istemediğim bir okul için hazırlanmaya koyulmuştum üzerime pembe bir kazak altımada dar paça  açık mavi  bir yırtık kot giyinmiştim saçlarımıda dağınık bi şekilde toplamıştım.  hafif bir parlatıcı sürüp hazırlığımı bitirmişdim oldum olası makyaj yapmayı sevmem yada zor gelir hiç anlayamadım nedenini.

annem kahvaltı hazırlamıştı ama ben yemedim.annem her zamanki gibi arkamdan sölensede kulaklıklarımı takıp kendimi dünyadan soyutladım.evet ben idil  herzaman babasının hayalleri ve geleceğe yönelik planları doğrultusunda yaşamışımdır hep  her denilene boyun eğen masum kız rolündeyim rolmü yapıyorum slağamı yatıyorum bilmiyorum ama tek bildiğim ileride çok pişman olacağım..

ben böyle düşüncelere dalmışken şöförümüz kemal amcanın geldik demesiyle kendime  geldim evet tıp fakültesindeki ilk okul günüme başlıyordum.okula girer girmez kantini aramaya koyuldum kantin yazan yeri gördüğümde çok mtlu oldum içeri girdiğimde kantinde anlam veremediğim bir kargaşa vardı herkez kavga ediyordu sanki.

Kasaya ilerleyip kahve söyledim ve parasını ödeyip tam dış kapıya doğu ilerlyordumki koluma biri yapıştı beni öyle bir kendine çektiki sonrası yangın sonrası ayaz...

Karşımda hiç tanımadığım ama çok yakışıklığı olduğuna adım kadar emin olduğum bi adm vardı ve durun bir dakika adamın dudaklarıda vardı hemde benimkilerle birleşik...

Ddaklarımdan ayrıldığında burunlrımız hala temas halindeydi ve ben kazık yutmuş gibi hiç bir organımı kımıldatamıyordum bönn bön adama  bakıyordum oda o sim isyah gözlerini bana dikmiş gözlerimi delip geçiyordu sanki arkamızdan bir sürü uğultu geliyoru ama ben hiç birini duymuyordum.Ben adamın gözlerinde kilitli kalmışken beni biri sürükleyerek bahçeye çıkardı ve kendime getirdi bu en yakın arkadaşım karddeşim dostum emir.

emir'in beni sarsıp'kızım sen ne yaptın'demesiyle kan beynime sıçradı sanki emir'e öyle bir bağırdım ki adeta bütün okul bize döndü.

'NE NE NE NE BE NAPMIŞIM BEEENNNN'

'kızm sen biraz önce kantinin ortasında öptüğün adam kimdi senin haberin varmı?işde bu sefer başın büyük belada idil seni ben bile kurtaramam'

pardon ! size aşık olabilirmiyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin