4

233 33 22
                                    

donghyuck güneşin doğuşundan daha önce kendiliğinden uyanmış,balkonda oturuyordu. evin içinden gelen tıkırtılar yüzünden arkasını dönüp odasına baktığında ona gülümseyen minhyung'ı gördü.

"günaydın hyuckie."

"günaydın ama neden uyandın ki? uyanmana gerek yoktu."

minhyung donghyuck'un yanına geldiğinde çok sesli olmayan bir şekilde konuşmaya başladı.

"senin de uyanmana gerek yoktu zaten şu aralar güçlerin azaldı."

donghyuck hafifçe başını salladı.

"peki neden azaldıklarını biliyor musun?"

"hayır."

donghyuck ellerini minhyung'ın saçlarına atıp gülümseyerek sevdiği gence baktı.

"muhtemelen benden daha da güçlü bir çocuğumuz olacak,tüm gücümü çekiyor gibi hissediyorum."

"acı çekmiyorsun değil mi?"

donghyuck gülümseyip sıcak elleriyle sarı saçlının yeni uyandığı için soğuk olan ellerini sardı,minhyung sadece ellerinin değil tüm vücudunun ısındığını hissediyordu.

"hayır,sadece güçlerimi kullanamıyorum. merak etme iyiyim."

"hadi uyuyalım o zaman."

"sen uyumak istersen uyu,güneşin doğuşunu izleyeceğim."

"ben de seninle beraber kalacağım. yiyecek bir şey istiyor musun?"

donghyuck birkaç saniye karnına baktıktan sonra minhyung'a döndü.

"karpuz!"

minhyung sessizce gülerken mutfağa doğru ilerledi,eşinin istediği şeyi ve buzdolabından alırken gördüğü hırkayı da eline alıp tekrar balkona döndü.

"al bakalım,bunu da sırtına koyalım ki üşüme."

"teşekkürler. sen de yiyeceksin değil mi? ben bunların hepsini yiyemem çünkü."

minhyung donghyuck'un elindeki karpuzdan birkaç tane aldıktan sonra yavaş yavaş doğan güneşe bakmaya başladı.

"acaba kız mı olacak erkek mi?"

donghyuck kendi karnını inceledikten sonra tekrar karpuzuna geri döndü.

"erkek."

"nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"

donghyuck kendi kendine kıkırdadıktan sonra minhyung'ın gözlerinin içine baktı.

"benim ne zaman hislerimde yanıldığımı gördün? bir şey dediğim zaman o gerçek oluyor biliyorsun."

"donghyuck."

"efendim?"

minhyung nazikçe donghyuck'u kollarıyla sararken fısıldadı.

"seni sevmeme izin verdiğin ve sevgime karşılık verdiğin için teşekkür ederim."

donghyuck cevap vereceği sırada yüzünü buruşturunca minhyung şaşkınlıkla ona baktı.

"oğlumuz da bizi sevdiğini söyledi galiba."

evet gerçekten de lee donghyuck hislerinde yanılmazdı. birkaç ay sonra dünyaya gelen oğulları doğuştan altın sarısı saçlarla doğmuştu,bebek güneşle aynı anda doğunca adını haechan koydular. bu donghyuck'un lakaplarından biriydi.

lee haechan,babasının doğum gününde ondan daha güçlü bir şekilde doğmuştu. lee haechan kendi babasına rekabet etmek için doğmuştu.

okuduğunuz için teşekkürler! finali atmam uzun sürdü çünkü bir türlü yazamadım. sanırım bitirmek istemiyordum :")

 sanırım bitirmek istemiyordum :")

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

başka hikayelerde görüşürüz👋👋

we go up¬markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin