💖Okulda ilk gün💖

17 1 1
                                    

       Okula ilk girdim. Yeni bir kişi gördüm. Adı Merve ve Sevgi arkadaşlarımın. Ama o sınıfa yeni gelen erkek öğrenci varya çok iyi gibi çocuk lan. Merve'nin sevgilisi Ferhat, Sevgi'ninki ise yabancı çocuk Marco. Ben Selin. Benim henüz yok. Şöyle biraz havalı yürüyeyim dedim. Ama birden bileğimi büküp yere düştüm. Herkes şuna bak, falan diyordu. Ağlamaya başladım. Makyaj'ım akıyordu. Sonra herkes güldü. Sonra bir erkek çocuk elini uzattı ve bana yardımcı oldu. Hâlâ ağlıyordum. Canım çokta yanıyordu. Bileğim çok kötüydü. O bana ağlama sana yardım edeceğim. Falan dedi.
  Selin: sen çok iyi birisin. Çok teşekkür ederim.
Dedim.(teşekkür ederken makyajım akıyardu ve burnumda.)
Selin: Senin adın.... adı...adın ne?
Dedim.(konuşamıyordum ağlamaktan.)
Deniz Ali: aaahh!...unutuyordum ben Deniz Ali. Ama bana Deniz ya da kısaca Ali diyebilirsin. Eminim yine görüşürüz.   (Diyip gitti.)
Ben Deniz'i Merve'm ve Sevgoş'a da söyledim.
Hepsi aynı anda
Aynanda:Oooooo.....Oooo!(diyip durdular.)
Ama yapmayın yaaaa.....
Ben Marco ve Ferhat'ı öğrendiğimde öyle yapmadım kızlar!
Sevgi: Kız.... Çok mu gitti zoruna!
Merve: Onun yanına o çocuk gelince Selin ne diyeceğini bilemiyor!
Cüneyt: Ooo.... Kızlar dedikodu mu yapıyorsunuz!
(Der Cüneyt.)
Arda: Cüno hadi gel.
(Der ve Cüneyt'de gider.)
Mehmet: Melek' i gören var mı?
Merve: Bı kerede bizi sorsanız şaşçam haaa!
(Mehmet Güler.)
Gizem: Kankam Sino 'yu gördünüz mü? Ya da Sinem'i diyeyim.
Öykü: Sinem orada bak!
Gizem: Thank you kanka.
dedi.
Eve gitme saati gelmişti sonunda!
Selin eve giderken Deniz Selin.....Selin...diye bağırıyordu.
Selin: aaaaa....şş...şey,...ım..ben yani Mer...ha...ha...ba.
Dedi ve utandı biraz. Ne yaptığına kendisi bile çok şaşırmıştı. Boş ver ,biz hiç tanışmadık gibi yap. Dedim ve ağlayarak evime koştum. Ben Lise'ye gidiyordum. Evde günlüğüne bunları yazdım. Küçük bir evimiz var. Ama evimi seviyorum. Neyse,bu gün yemekte bir şey yemedim. Anneme yemiyeceğim,diyip odama çıktım. Annem Ceren. Babamın adı Turgut Efe. Annem bir de küçük kızımız olsa da Selin'le oynasa. Selin çok üzgün. Onu böyle yüzünde gülücük ve ya neşe verecek tek şey minnoş bebek falan diyorlar ama benim sorunum bebek değil! Deniz'i üzdüğüme çok üzülüyordum.
Neyse okula geç kalmamak için uyudum.
    

Rüyamda:
   
     Merve ve Sevgoş Deniz'le dans ediyordu. Sonra ben geldim ve beni geri itti. Aaaa Selincik artık bizim sen onu bıraktın diyip sesli bir kahkaha attı ve korkuyla uyandım.

 Aaaa Selincik artık bizim sen onu bıraktın diyip sesli bir kahkaha attı ve korkuyla uyandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçektençok korkmuştum! Sonra derin bir oh çektim ancak bu çok uzun sürmedi. Deniz'le yaptığımı hatırlıyınca yine üzülmeye başladım. Okula gitmek istemiyordum çünkü ondan özür dilemem gerek ancak bende o yüz kalmamıştı.
Resmen kendimi hasta gibi hissediyordum. Annem olmazz! Okula git derslerinden geri kalma,sonra yetişemezsin konularınıza!
Selin: aaahh! Tamam. Gideceğim ama sırf sen istiyon diye yoksa gitmem çok hasta gibiyim. Dedim ve kahvaltı edip okula gittim.
Deniz Ali:  Selin ben seni zor duruma soktuğum için özür dilerim,benim suçum diyince dayanamadım ve...
Selin: Ahh! Çok özür dilerim benim suçum kekeledim ve senden utanınca
ne yapsam bilemedim dedim.
Deniz Ali: küs müyüz?
Selin: Barıştık dedim ve kekelemediğim için ve barıştığım için çok mutluydum.
Ceren Sema ve Semra:(aynanda ikizler) ooooo! Neler oluyor burada diyip gittiler.
    

Bu Sevgi

Bu da diğer yakın arkadaşım Merve

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da diğer yakın arkadaşım Merve.

Bu da diğer yakın arkadaşım Merve

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O da çok tatlı bir kızdır. Kedileri çok seviyor.

     Kankalar çok şeker yanlız. Maskeli balo günü yaklaşıyordu ve ben kiminle gidecektim. Sevgoş Marco, Mervecik ise Ferhat ile gidecek. Kankalar kırma Deniz'de sana teklif edecek sen bekle yeter.dediler .Bende o günü bekledim...

Ve o gün gelmişti!

Selin(ilk aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin