Eve geçtik ve hazırlanmaya başladık Sera siyah mini bir elbise giydi, ben de straplez ve bacağında derin bir yırtmaç olan bordo bir elbise giydim ve altına siyah ayakkabı takı olarak bir kolye ve de siyah küpe ikimiz de saçlarımızı açık bıraktık. Hızlı bir şekilde benim ısrarlarıma ramen beni zorla o gece kulübüne götürdü, içeri girdiğimizde gözlerim Ozan ve Berker ararken birden gözlerimle Ozan'ın gözleri buluştu hemen gözlerimi kaçırdım ama beni süzdüğünü hissedebiliyordum. Onların yanına geçtik ve yarım saat hiç bir şey yapmadan öylece kös kös oturduk sözde eğlenmeye geldik bide. Yarım saat boyunca tek olan şey Berker ve Sera'nın arada bir cilveleşmesi ve Ozan'ın gözlerini bana dikmesinden başka olan bir şey yoktu.
"E hadi ya, çok sıkıldım ben sözde eğlenmeye gelmiştik bide" o sırada slow bir şarkı çalmaya başladı.
"Eğlenelim bakalım" dedi ve beni elimden tutup piste doğru götürdü ardından ellerini belime doladı bende mecburen ellerimi omuzlarına koydum
"Moralin çok bozuk" dedi tespit yapar gibi
"Neden?" diye sordu ardından
"Öyle, canım sıkkın biraz"
"Anlatmak istersen dinlerim"
"Boşver sen anlamazsın"
"Anlatırsan anlarım"
"Anlatsam bile senin gibi birinin anlayacağını sanmıyorum bay kazanova"
"Peki" dedi ve sustuk öylece sadece dans ettik şarkı bittikten sonra yerlerimiz geçtik ve yine boş boş oturmaya devam ettik ta ki ben onu görene kadar...
Yazarlar
@Coming_soon1
@sevdenaztufan05