it's corona time!

3 0 0
                                    


Tytuł to bait. Tutaj nic nie będzie o koronawirusie, bo sama mam już go dość XD

Dzisiaj troche o moich zmaganiach z okładkami i ogólnie książkami na wattpadzię, zapraszam ~

Słuchając mojej płyty z biedronki z albumem HONEYMOON od Lany Del Rey robiłam (próbowałam robić raczej) okładki, miałam trzy. Ustawiłam je na minute a może nawet i mniej i od razu uznałam 

GÓWNO

W sumie nie wiem czemu na siłę chce nowe okładki. Po prostu chciałabym drobnej zmiany. Niestety nowy styl który chciałam mieć totalnie mi nie wyszedł. I raczej - wogóle  mi nie wyjdzie.

W sumie, mam bardzo ładne okładki. A przynajmniej - ja tak uważam. I nie zmieniałabym ich, gdyby nie to że wydają mi się zbyt hm, nudne. 

Zainspirowana okładkami alexrover_, _starfox  czy innych twórców ( szczególnie tych z opowiadaniami z Marvela bo zazwyczaj z tych opowiadań okładki najbardziej mi się podobają haha) chciałam zrobić coś takiego. Oczywiście, nie miałam zamiaru kopiować. Podobał mi się ''nastrój'' tych okładek, i chciałam zrobić w podobnym. Tyle, że po prostu, tak jak ja chciałam, czyli po prostu w moim stylu. Oczywiście, jestem debilem w takie rzeczy i gówno z tego wyszło oczywiście. 

Chciałam zrobić coś więcej niż jednokolorowe tło, postać i trochę białego konturu i jakiś światełek, a no niestety, nie wyszło totalnie. 

Na szczęście mam koronaferie ( walić to że muszę zrobić jakieś tam zadania i tak, ale w sumie wywalone) i mam dużo czasu na pobawienie się w super duper magicznego grafika i może jakoś uda mi się uratować mój pomysł na okładki.

No a co tam z książkami? 

Szczerze, to do tego rozdziału miałam większą wenę niż kiedykolwiek do którejś z moich książek. Też postaram się je jakoś ogarnąć podczas koronaferii ale - niczego nie obiecuje. Mam w dodatku jeszcze plany na inne nowe książki ( oczywiście znacie mnie i wiadomo że pewnie nigdy ich nie zrealizuje XD) więc no. 


Więc to chyba wszystko. Musiałam się wyżalić z tego że jestem takim noobem w robieniu okładek że o boże. 

No to ten, życzę wam miłego dnia, nocy, popołudnia, południa, wieczoru i no.


A ja idę płakać nad  moimi okładkami, amen.

ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ↠ informacje, nominacje itp.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz